Gå til innhold

Yppert og Tårnfrid.. Samme person?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver på akkurat samme måten... Rart det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, tror du det kan være mulig luten..? :-D

Skrevet

Ja, det er altfor mye som peker i samme retning. Dessuten tror jeg dette er større enn som så, her er nok både Vatikanet, sionistene og Kystpartiet involvert, men jeg tør ikke si mer, for det henger et svart helikopter i lufta over huset mitt og de overvåker alt jeg gjør.

Skrevet

Jeg tror Yppert egentlig er Hannibal Lecter.

Skrevet

Alle her er Yppert's disipler. Vi er bare små brikker i mannens syke spill.

Skrevet

Hallo.. det var da ikke jeg som skjøt JFK:-)

At noen i det hele tatt er så fantasiløs og tror at jeg og Tårnfrid er samme person blir vel litt sykt. Dessuten så florerer det med konspirasjoner her inne om hvem, hva jeg er:-)

Skrevet

Bare litt sykt? Jeg vil selvsagt ha meg frabedt slike motbydelige sammenligninger :)

Skrevet

Du burde egentlig være stolt over at nicket ditt flettes sammen med meg her inne.. Du tilber jo meg stadig ser jeg:-)

Skrevet

What? Gjør JEG??? Vennligst dokumenter påstanden din øyeblikkelig! :)

Skrevet

Post mottatt: Tirsdag 14/8-07. Kl. 2304. Avsender: Tårnfrid.

Dr. Yppert! Vær så snil å svar meg.

Kjære min drømmemann og min ærbødigste Dr. Yppert. Som jeg har sagt tidligere, så er jeg villig til å gjøre alt du ber meg om dersom du bare kunne ofre en halv time sammen med meg her oppe i Nord. Jeg låver at du skal få slipe sexmas og at jeg kun skal særvere kaffe.

Jeg synes dine innspill på kaketrådene er fantastisk og kunnskapsrikt, og det skal ikke legges lokk på at jeg får alvorlig problemer med vann/spytt i munnen når du henviser til din kakekunnskap og dine meget fristendes middagstråder. Ja kjære Dr. Yppert, det er faktisk så ille at magen min knurrer og romler hver gang ditt nick kommer til syne her på kranglesiden. Jeg er fullt klar over at du har advart meg mot bamsemums som forrett til alle måltider og at kostholdet mitt kanskje er noe ensformig med grillpølsemeny hver dag og eggeedosis til dessert og mellommåltider sammen med bamsemums. Det er derfor jeg tilber deg O'store Dr.Yppert. Jeg trenger sårt din hjelp da jeg har fått forbud fra alle å bevege meg innen alle områder som har stekeovn og kjøleskap. Jeg ber deg O'store sexatlet og kokkekunstner: LÆR MEG Å LAG MAT HVIS IKKE KLIKKER JEG Å SPISER DEG OPP. Beklager kjære venn, men dette er blodig alvor for meg HØRER DU????????? BLODIG ALVOR!!!!!!!!

Kom til meg kjære Dr. jeg skal være en trofast kokkelærling og jeg kan til og med gi deg sex mot 3 bamsemumsposer pr.runde.

Vær så snill å svar meg omgående!

Din trofaste undersåtter og slave

Tårnfrid.

Post Mottatt: Onsdag 15/7-07. kl. 0534. Avsender Jordmor Siri.

Hei Yppern.

Jeg forstår din frustrasjon og at Tårnfrid har gått vel litt langt med å tilby ulike tjenester her på Dib. Vi i moderatorpanelet har sittet oppe i hele natt å diskutert hvordan vi skal håndtere denne personen, men er dessverre hjelpesløse da vi ikke har myndighet til å overprøve Sivilombudsmannen og Kongen av statsråd sitt vedtak om at Tårnfrid er en værnet person som Dib faktisk tjener store penger å ha her inne hvorpå vi er hennes støttekontakter. Du bør heller ikke klage Dr. Yppert da ditt honnorar på 60 000 kr pr. mnd er litt vel i drøyeste laget av å holde denne Tårnfrid i tøylene. Skulle det være noe mer yppertgutten min så er det bare å ringe.

hilsen Siri:-)

Håper dette er bra nok:-)

Skrevet

Arrrrgggghhhh, det der kalles for pokker ikke dokumentasjon, du VET det kun er pinlige oppgulp fra din egen fantasiverden! Føler meg pliktig til å legge ut den riktige PM'en på ny, da det fort kan bli full forvirring om hvem som tilber hvem:

"Kjære, kjære Tårnfrid, min overkvinne og elskede kjøkkenkunst-mentor. Du skal vite at jeg ser utrolig opp til deg og dine enestående ferdigheter innen matlaging, såvel som alle dine kvaliteter ellers i livet. Mitt høyeste ønske er å bli like fortreffelig som deg, selv om jeg vet at jeg skyter alldeles for høyt med en slik målsetning. Men likevel, jeg ber deg ydmykt på mine knær om at du prøver ut en av mine selvkomponerte oppskrifter. Til nå har du jo sagt blankt nei på hver henvendelse fra meg, men håper så inderlig at denne oppskriften skal se fristende ut i dine øyne. Her er den, håper det smaker:

Dr.Ypperts Drømmelapskaus.

4 poser bamsemums

4 dl seigmenn

5 dl Melange flytende margarin, kan erstattes med en pakke Delphiafett

8 stk modne dangelbær

Krydres med en dæsj gugge fra dusjavløpet

Ingrediensene blandes i kasserollen og kokes på svak varme til alle bamsemumsene har mistet sjokoladen, og denne har blandet seg godt med fettet. Serveres med Leiv Vidars ostepølse som tilbehør.

Håper du kan gi meg tilbakemelding snarest, da jeg ønsker å servere denne retten til støttekontakten min som kommer innom senere i dag. Vennlig hilsen din alltid underdanige Dr.Yppert som tilber grunnen du vandrer på."

Dette er den reneste definisjonen på dokumentasjon, husk det til neste gang! :)

Skrevet

arrggghhhhhhhhhhhhhh.... må bare stikke nå:-) men skal ribbe høna di senere i kveld:-)

Skrevet

Det der var vekket ikke mye troverdighet... Yppert skrev liksom det der på 4 min?? I tillegg var datoene en mnd i forskjell... Forsterker min tro om at de faktisk er en og samme person. Kanskje det er en som får betalt av nettstedet for å legge ut innlegg og skape useriøse debatter?

Skrevet

Herregud, hvor tar du det fra luten? :-DDDD

Skrevet

Helt korrekt. I tillegg avlønnes "vi" selvfølgelig etter akkordsystemet. En riktig, liten smarting, du! :)

Skrevet

Who cares? En gammel kjerring som innbiller seg at alle på dib tror hun er mann, og som fører så mange og lange samtaler med seg selv at det blir umulig å holde rede på alle personalitetene? Pffffft, couldnt care less. Men det er sikkert supert å ha noen som alltid er enig uansett hvilken dritt man lirer av seg :-)

Skrevet

Nå er vi ikke her for å høre om avføringsproblemene dine InnMariSterk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...