EnJente_m_EnJente Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har et gjennomsiktig dusjkabinett som jeg fikk i juni, dette blir altså første rengjøring, noen tips ? For å få "glasset/plastikk-glasset" eller hva det er, renest mulig ?
FuriLaks Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Microfiberklut er helt genialt. Jeg trodde ikke på at man kunne bruke bare varmt vann og vaske vinduer, men med microfiberkluten ble det skinnende rent. Det er magi=)
EnJente_m_EnJente Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Ja jeg brukte microfiberklut på kjøkkentingene mine av chrom, og GJETT om det ble skinnende =D Takk for tips !
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jeg har en skrubbesvamp liggende i dusjen, hver gang jeg dusjer vasker jeg over kabinettet med svampen mens balsamen virker. Og en gang i uka vasker jeg med nylonvask da blir det aldri store kalksamlinger o.l. på glasset så når jeg skal vaske det ordentlig så slipper jeg å stå lenge å skrubbe
TurangaLeela Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 når du først får det skikkelig rent, skal du skylle dusjen med kaldt vann etter hvert bruk, bakteriene trives ikke i kaldt vann og da blir det ikke så fort skittent. Og så tørker du hele kabinettet med microfiberklut, bakteriene trives best i våte miljøer. Da slipper du¨å ha de store skippertakene i dusjen:) Gjør dette hver gang en har dusja og vasket dusjen.
Fire småtroll Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Vasker dusjen en gang i uka jeg, bare sprayer på Jif baderom og tørker av med en våt klut. Tar ikke lang tid i det hele tatt, og når en gjør det så ofte blir aldri kalk- og fett- (fra mannens hårvoks) laget vankelig å fjerne.. Etter å ha skylt med dusjen tørker jeg over med vår microfiberklut som jeg først har brukt på speil og armatur..
EnJente_m_EnJente Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 Jeg skyller alltid over med iskaldt vann og sjekker for rester osv. Takk for andre tips !
*Rutletutt* Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Zalo:o) Det bruker jeg. Tar det etter jeg har dusjet og veggene er våte. Tar endel Zalo på kluten og vasker...så skyller jeg - blir skinnende rent her i allefall:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå