lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 hvilke produkter bruker dere mot uren hud? kjempe plagsomt...har fått litt kviser i panna og bruker nå vicki serien fra apoteket.. føler ikke at den hjelper noe særlig. noen andre gode forslag? (må ikke inneholde alkohol)
tudeluuu Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg bruker produkter fra Mary Kay! (3 i en rens og fuktighetskrem, inneholder ikke alkohol), funker veldig bra =)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 åh! kjøpes den på apoteket eller parfymeri?
tudeluuu Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 fåes kun kjøpt hos forhandlere av Mary Kay (feks meg ), finnes ikke i butikker eller hos apotek. Produktene (til ansiktet) er også parfymefrie og basert på naturlige ingredienser. se www.marykaynorway.no
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jeg bruker Clinique 3-step system (hudtype 2). Den funker utrolig bra på meg! Ble kvitt den urene huden på under ei uke når jeg begynte med den, og nå har den holdt seg fin i fire mnd. Du får slike gratis prøvesett på parfymerier. Prøv den da vel !
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 kjempe greier. har du egen nettside?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2007 det er ingen konsulenter i nærheten av meg... kansje få kjøpt av deg?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 prøver gjeeeeerne alt jeg. hehe takker for alle tips.
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2007 jepp sendte deg en i stad
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Hold deg unna brus og kullsyreholdig drikke. Drikk masse base-te, eller annen te som er basisk. Minst 3 store kopper daglig og la den trekke lenge. Det hjelper.
Bdancer Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Jeg har hatt mye kviser opp gjennom tennårene, og har prøvd en de kvise-produkter. Det jeg synes hjelper best er vanlig rensevann morgen og kveld og en fet vannbasert ansiktkrem etterpå. Mange tror det er ille å bruke fuktighetskrem fordi huden er fet, men hvis huden ikke får nok fuktighet så produserer den olje som danner kviser. Og så bruker jeg pudder (ikke foundation).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå