Gå til innhold

ang uren hud

lullen snart 4trollunger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke produkter bruker dere mot uren hud?

kjempe plagsomt...har fått litt kviser i panna og bruker nå vicki serien fra apoteket..

føler ikke at den hjelper noe særlig.

noen andre gode forslag?

(må ikke inneholde alkohol)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker produkter fra Mary Kay! (3 i en rens og fuktighetskrem, inneholder ikke alkohol), funker veldig bra =)

Skrevet

åh!

kjøpes den på apoteket eller parfymeri?

Skrevet

fåes kun kjøpt hos forhandlere av Mary Kay (feks meg ;) ), finnes ikke i butikker eller hos apotek. Produktene (til ansiktet) er også parfymefrie og basert på naturlige ingredienser. se www.marykaynorway.no

Skrevet

Jeg bruker Clinique 3-step system (hudtype 2). Den funker utrolig bra på meg! Ble kvitt den urene huden på under ei uke når jeg begynte med den, og nå har den holdt seg fin i fire mnd. Du får slike gratis prøvesett på parfymerier. Prøv den da vel !

Skrevet

kjempe greier. :)

har du egen nettside?

Skrevet

det er ingen konsulenter i nærheten av meg...

kansje få kjøpt av deg?

Skrevet

prøver gjeeeeerne alt jeg. hehe

takker for alle tips. :)

Skrevet

jepp sendte deg en i stad

Skrevet

Hold deg unna brus og kullsyreholdig drikke. Drikk masse base-te, eller annen te som er basisk. Minst 3 store kopper daglig og la den trekke lenge. Det hjelper.

Skrevet

Jeg har hatt mye kviser opp gjennom tennårene, og har prøvd en de kvise-produkter. Det jeg synes hjelper best er vanlig rensevann morgen og kveld og en fet vannbasert ansiktkrem etterpå. Mange tror det er ille å bruke fuktighetskrem fordi huden er fet, men hvis huden ikke får nok fuktighet så produserer den olje som danner kviser. Og så bruker jeg pudder (ikke foundation).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...