Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vogn!!!! =D

jeg er 22+6 i dag, og for å være ærlig, dette er det første jeg har kjøpt til den lille bebisen så langt.. jeg er litt treg :)

Har lenge siklet på Emmaljunga Edge Duo Combi i Jungle fargen, på nettet.. og når jeg dro for å titte på vogn i dag så hadde de den inne, da MÅTTE jeg bare kjøpe den :)

Da var det 1 ting i boks, og bare 99999999 ting igjen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med vogn!!!

Har selv siklet etter den vogna lenge nå, men skal nok fortsette en stund til med det enda jeg da. Utrolig fin og praktisk vogn!!

God triletur etterhvert! =)

Skrevet

Har bestilt akkurat samme vogna,samme farge også:-) Desverre er det ventetid her,så får den ikke før uti oktober,så bare håper jeg ikke føder for tidlig!

Får bilsete som er bestilt av svigers,men ellers er det temmelig tomt i handlekurven her også,så du er ikke den eneste som er "treg" Jeg har dessuten termin 1 mnd før deg,så jeg er nok verre...

Skrevet

gratulerer:o)har emmaljunga edge duo, bare i svart..fiiine vogna..

Skrevet

Har vært å bestillt duo edge vogna jeg også, i svart carbon fargen og bestillte bilstolen til emmaljunga i samme fargen =)

Føles godt å endelig ha kommet litt igang. har bare kjøpt, en body, en sånn vinterpose, en lue og sokker fra før.. =) Koselig å få ting i hus...

Skrevet

Jøss, så moro at mange velger den vogna =) Da har jeg tydeligvis gjort et bra kjøp! :)

Har virkelig kommet i handlehumør her jeg nå.. sitter bare å surfer på nettet etter ting å kjøpe.. farlig med visa-kort merker jeg :P

Skrevet

Har ikke funnet ut hvilken vogn jeg vil ha en gang. Var på barnas hus på alna å så for noen uker siden, men ikke bestemt hvilken vi vil ha. Kjøpte en liten strømpebukse i dag i str 50/56,aldri sett så småe. Da han elste var baby var de bare i str 62 og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...