Gå til innhold

Marius kom i ekspressfart!!!!


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Da kom endelig Lillegutt, 13 dager før terminen. Jeg hadde hatt lette rier hele søndags kvelden, og ringte til sykehuset i 2tida på natta, og fikk beskjed om å ringe tilbake i 5-tida igjen om riene ble sterkere og oftere. og det gjorde de, så kl 530 var vi på sykehuset. Men da forsvant sevfølgelig riene, og siden jeg bare hadde 2 cm åpning, så sendte de oss hjem igjen. Hadde ikke før kommet hjem så satte riene inn for fullt igjen, og de tok seg opp noe enormt på null komma nix! Dro hjemme fra kl 8 og ble sittende fast i den typiske mandags morgen rush-trafikken som vi har her i Oslo. Samboeren min var på telefonen med sykehuset hele tida, for nå satte til og med press-riene inn, og vi kom ikke av flekken pga trafikken! Det ble faktisk gjort forberedelser for å føde i bilen, noe jeg helst ville unngå.....!! En sykebil ble sendt, og de hentet meg på en busslomme på Økern, og det bars avgårde med blålys og sirener! Kom oss heldigvis frem til Ullevål ganske kjapt, ble lempet over fra båren til senga på fødestua, og bokstavelig talt ett halvt minutt senere var Marius ute!! Vannet hadde ikke gått engang, så gutten ble født med fostervann sekken, noe som skal bety hell og lykke!! Så da var han altså ute kl 0857, veide 2929 gram og var 49 cm lang!! Verdens nydeligste prins har kommet til verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anouschka with Love

Gud a meg!! Fikk tårer i øynene jeg! *smil* Hørtes ut som litt av en opplevelse :). Gratulerer og masse lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa'n rakk ikke frem til fødselen, men fikk iallefall klippet navlestrengen da han kom hesblesende inn døra 5 minutter senere!! Nå har vi kommet hjem, og vi koser oss masse. Har litt ammeproblemer, men pumper og bruker flaske, så Marius spiser masse og er blid og mett!!

Lykke til til alle dere som ikke har født enda, dette er en stor opplevelse!!!

 

Klem fra Marius og Aina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...