Gå til innhold

Har jeg forstått det sånn at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er ting man kan og ikke kan reagere på her inne, utfra hvem som skriver dem?

Er ikke interessert i å starte en ny krangel. Men lurer.

Jeg er en av de som reagerte på utsagnet "er ikke trafikkulykker på motorveien". Ble ganske irritert. Har vært med på å begrave en gutt på 19 som døde i trafikkulykke på motorveien, og da blir det ganske sårt å lese sånne påstander.

Da jeg var helt ny her inne - under annet nick - var det en person som skrev om en kreftsyk slektning. Hun skrev at siden denne fyren hadde røyket hele livet (og dermed forårsaket kreften selv), hadde hun ingen sympati for ham.

Som eks-kreftpasient ble jeg helt matt. Og skrev en lang harang om hvordan det er å ha den jævla sykdommen.

Etter det fikk jeg grinete pm'er, en person gikk til og med så langt som til å finne e-postadressa mi og sende meg noen ukvemsord.

SELVSAGT tar man seg nær av bastante påstander når de berører temaer som står en selv smertefullt nær.

Når en person skriver at hun blir provosert av Vålerengas innlegg om broren fordi hun selv har opplevd å miste noen i trafikkulykke, og får til svar "jeg syns ikke du kan reagere", så blir det veldig kaldt i mine øyne.

Jeg kan være jævlig bastant selv - men når jeg driver det litt for langt og det ender med at noen blir lei seg, syns jeg det er riktig å vise litt medfølelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker klarer bare ikke å sette seg inn i andres situasjon. Enten er de bare dumme eller så er de fryktelig naive som går rundt å tror at de har en garanti for at det aldri vil skje dem selv.Husker godt den kreftkomentaren og hvor sinnsykt forbannet jeg ble når jeg leste det *aaargh* har mistet pappa til kreft og ja han røyket, men han døde ikke av lungekreft... Uansett om han hadde gjort det så hadde jeg savnet han like mye og han hadde ikke fortjent den skjebnen uansett.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Nei noen er så frekke at det gjør helt vondt.

Enig med heksus

Skrevet

Kjempebra skrevet..

Tror nok at noen bare sier ting for å krangle, mens noen igjen bare er tette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...