Gå til innhold

irriterende sykehus:( (samme som 3tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle bli satt i gang i dag,men neida:(

var på kontroll for to uker siden,da sa de at pga. lite fostervann,ville de sette meg i gang i dag, dagen før terminen og at de ikke ville at jeg skulle gå på overtid.

kom inn i dag og da strippa legen meg og ga meg ny time på tirsdag,han sa at det var 50/50 kjanse for at jeg kom til å gå i fødsel no i helga..

irriterende når de først sier at de skal sette igang,og blir innstilt på dette,for så og måtte dra hjem..

måtte bare få ut litt frustrasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...