Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 skulle bli satt i gang i dag,men neida:( var på kontroll for to uker siden,da sa de at pga. lite fostervann,ville de sette meg i gang i dag, dagen før terminen og at de ikke ville at jeg skulle gå på overtid. kom inn i dag og da strippa legen meg og ga meg ny time på tirsdag,han sa at det var 50/50 kjanse for at jeg kom til å gå i fødsel no i helga.. irriterende når de først sier at de skal sette igang,og blir innstilt på dette,for så og måtte dra hjem.. måtte bare få ut litt frustrasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå