januarbaby+maibaby Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hvilke vogner vil dere ha? Jeg tenker litt på BUGABOO vognen... noen som vet om denne er noe?
tudeluuu Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg tenker på å kjøpe Simo denne gangen.. Kjøpte knorr sist, og den hadde så liten bag. Nå får jeg vinterbaby og trenger større bag bare pga det! =) Kjenner ikke til bugaboo.. =)
kath gutt07 & jente10 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Vi har kjøpt Emmaljunga City Jet (Duo vogn)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg kjøpte Emmaljunga Edge Duo Combi i dag... Har falt helt pladask for den Kjenner dessverre ikke noe til bugaboo vogna :/
Topp 10. Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Vi har bestilt TFK-twist vogna!! Vet ingenting om bugaboo... men søk på nett:)
metteflette Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg ELSKER Simo bagvogner. De er gode i bagen og flotte å kjøre. De ser litt tradisjonelle ut, men jeg liker det jeg. min bror og fruen har Bugaboo og er storfornøyde med den, men nå bor de i en storby og trengte en slik type vogn. Kommer ann på hvilken bruk vognen skal ha. Er det by-vogn, eller skal du ut å gå på grus og lange strekninger?
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Hei, jeg har bestilt Bugaboo vogn og er så langt veldig godt fornøyd med valget. Jeg har en venninne som har brukt den til sine 2 barn og hun er også kjempefornøyd. Vi valgte den fordi det er den letteste på markedet, og fordi bagen er relativt stor (vinterbaby). I tillegg er den veldig lett å legge sammen og blir veldig liten og grei å frakte med seg. Lykke til med vognvalg )
Gjest Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Vi har kjøpt brun Brio Happy Duo og er kjempefornøyde hittil, selv om det ikke har blitt så mye kjøring ennå.
Ea og Leos mamma Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Emmaljunga City Cross med City Bag ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå