Gå til innhold

Får tulla tenner...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er snart 5,5 mnd, og har den siste uka hatt feber to dager. Etter første natta med feber har rutinene hennes blitt snudd på hodet omtrent, hun pleide nemlig å sove hele natten. Får grøt på kvelden, og pupp hvis hun vil. Nå våkner hun 2 ganger i løpet av natten, og skal ha pupp.

Lurer på om dette kan ha noe med tannfrembrudd å gjøre? Er de mer urolige om natten da? Hun sikler mer, og har fingrene og alt annet hun får tak rett i munnen.

Eller kan uroligheten om natten komme av at hun ikke tåler den nye middagsmaten hun får? Får smaksprøve på HIPP glass (brokkoli/potet).

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 3 mnd, og begynner allerede å få ei tann. Hun har vært mye våken om natta, og tygger på smokk, flasketut og finger og alt som er. Det gjør tydelig vondt også, for hun holder seg på kinna, og skriker.. Dentinox funka ikke i det hele tatt, så nå gir jeg henne stikkpiller. De skal egentlig ikke brukes før de er 4 mnd, men de sa på apoteket at det ikke var farlig så lenge jeg ikke "fora" henne med de hele tida.

har du sett om det ser ut som hun får tenner da? Gullet mitt har en kul inne i munnen, der tanna kommer opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...