frøken blå Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 JØSS så mye de har.... Herlighet. Noe er kastet, men masse er fremdeles fint brukende.... =) Kan ikke ta vare på alt.... det flyter jo over.... Herlig følelse å få ryddet.... =)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 å ja det er DEILIG =) kastet noe jeg også sist..masse ødelagte biler osv..hehe
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Ja, jeg holder på å endevende sy rommet mitt. Det har vært fungerende lager, men nå skal det ryddes. Deilig å få ut bosset ! Er det hele leker som du skal kvitte deg med, kan du jo ta dem med til legevakta, legekontoret eller noe sånt. Her hvor vi bor er ihvertfall det kjeeedelige steder uten leker av særlig omfang.
Frøya&Odin Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hos oss tar også barnehagene imot leker og bøker:-)
mammaen til G & A Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Det er en veldig god foelelse man faar av aa rydde opp. Jeg tok en skikkelig sjau i vaar og synes jeg hadde vaert flink, men ser jeg maa ta fatt igjen naar skolen begynner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå