Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Nå har denne butikken åpnet i Bergen (Exhibition) - er det noen som har vært der og tatt en titt - eller andre steder i landet da ? Var innom en i Stockholm for 3 år siden, og der var det masse fint. Noen som har erfaringer fra butikkene i norge ? Synes de er litt søte jer da....
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Finnes i Kristiansand, men ikke helt min butikk:)
petiteM's Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Finnes i Porsgrunn, og den er veldig søt:-)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Synes det er dyrt og utrolig kjedelige klær... Men de har en del fint av sokker, barneromsting, tekstiler og sånn da :-)
Cat.68 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Er dette tinger med de 2 spøkelsene Laban og Labolina?? Iså fall elsker jeg dem hamstrer ting med dem da jeg er i Sverige. Disse søte smp spøkelser var mine faviritter da jeg var liten (og det er ganske lenge siden) så ren nostalgi for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå