KariMari Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Du som driver med tatoo:-) Er det mange som tatoverer inn navnet av barna sine? Tenker at det må være det eneste jeg kunne tenke meg å tatovere på kroppen. Men hvis mange gjør det, blir det jo bare corny;-P
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Ja det er det, men mange forskjellige måter da. Har sett en del kule og det er orginalt og noe som man ikke går lei. Nei blir ikke teit, så mange kule måter å gjøre det på og alle vet at det er en veldig spesiell grunn at navnet er der. Ganske kult rundt håndleddet som et armebånd....
KariMari Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Nettopp, det er iallefall noe man ikke går lei av:-) Har du en link til noen bilder?
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 .............er det noe spesielle type eller bare skrift?
KariMari Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Skrift tror jeg, og eventuelt et hjerte også:-)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Hvis du søker på tattoo på sol siden, får du opp de fleste tattoostudioene som jeg kjenner til eller har sett mye til. Hvor i landet bor du?
KariMari Skrevet 17. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2007 I Kristiansand:-) Takker så mye, Angelica:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå