Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Dessverre så viser kortene et resultat som ikke er så positivt. Du er faktisk i balanse nå og kortene råder at du må bare holde ut litt mer. Det er viktig at du beholder denne balanse i hvertfall i 10 måneder til. Det er ikke noe å se de første 10 månedene, dessverre. Ikke mist troen. Alt vil gå så bra så. eg kan vist berre gå å legge meg.
Bomsedeisi Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hvor har du dette i fra. Det er jo ikke sikkert at det stemmer da..
90210 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Du må ikke alltid tro på sånt... Spiren kommer når du er klar for det i kropp og sinn Jeg vet det virker tungt, men prøv å ikke tenk på hva spådommen sa, og heller prøv å smil og vær glad, så kommer nok spiren snart skal du se Vet det er vanskelig å smile og vær glad i disse stunder, men du må bare prøve...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 ikke lett når eg først får en syste som sprekker så mener legene den skal få forsvinne selv, å de kan ta mer en 10 måneder. men skal smile eg=)
90210 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Vet det er tungt... min mor fikk også en sånn cyste som sprakk og fikk beskjed om at den måtte forsvinne selv.. og at det kunne ta lang tid... Det var for 4 mnd siden.. og nå var hun på kontroll på sykehuset i går med UL og hele pakka og den var sporløst forsvunnet hele greia!!... Så det er ikke håpløst
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 okey takk for oppmuntringen, eg trenge den asså...
90210 Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Ingen problem det asså Er det vi er her for.. vi støtter og hjelper hverandre så godt vi kan vet du Skal krysse fingrene for deg... Det sitter nok en spire snart skal du se.. Den cysten kan jo forsvinne like fort som den kom Så prøv å ikke bekymre deg så mye så kommer nok du også sterkt tilbake med en spire i magen snart!
*Mysillen* Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Hei på du Var det legen din som sa at cysten kunne bruke 10 mnd på å forsvinne??? Jeg hadde en stor cyste som sprakk i fjor...mye veske i buken..men det forsvant i løpet av en uke....Cyster er noe som kan komme å gå...Men de trenger ikke gjøre det vanskelig å lage barn for det...Er jo faktisk ganske så vanlig å ha cyster
2 søte små gutter Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Ja det er grunnen til at jeg aldri vil la meg spå, fordi man ikke nødvendigvis får det svaret man ønsker. -----Men disse hokus-pokus-damene tar jo ofte feil, da
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2007 legen sa ikke hvor lang tid de ville ta før den forsvant men at de kunne ta litt tid. eg tenke flere år eg da:( venninnen min sin syste krympet halvparten på nesten et år.
*Mysillen* Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 ja har du fortsatt cyster der eller er det snakk om veske i buken?.... veskeansamlingen blir tatt opp av blodet.... men andre cyster krymper...vokser ettersom.... men du skal fortsatt kunne bli gravid kjenner ei som hadde en stor cyste da hun var gravid...du så liksom en liten bul.... men ikke farlig...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2007 me får berre se på ul neste gan. skal inn snart. håpe på positiv lege som sier ¨du har ingen syste men et foster:P¨ de hadde vert tingen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå