Gå til innhold

skal dere male eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

tappensere barne rommet?

får ikke helt bestemmt meg jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har malt,og så slenger jeg vel på noen "klistremerker"(store figurer,bestiller på nett) eller noe rundt om,samt små bilder av søte dyr o.l

Forrige eier har gjort så dårlig arbeid rundt om på vegger i hele huset,så har ingen perfekte flater å jobbe på,dermed utgår tapet med høye kneløft!

Skrevet

Hehe, barnerom? Ingen sånn luksus her:) Hos oss blir det et hjørne på soverommet vårt:)

Men når den tid kommer og vi flytter til et hus på landet i stedet for leilighet i byen, så hadde jeg nok malt. Syns det virker som litt mindre styr.. Og så er det vel lettere å male i en ny farge om du blir lei av den gamle? Er ikke så greit å male over tapeten alltid... Selv om tapet ofte er helt nydelig.

Skrevet

Skal kle veggene med strie, for så å male den. :)

Skrevet

har du noen linker til hvor man får kjøpt "klistermerker"?

hadde funnet en side men den forsvant da data`n tok kvelden.

finner den ikke igjen..

Skrevet

Jepp,her er en link:

http://signmyroom.dk/default.asp

Har ikke kjøpt noe enda,så vet ikke åssen de er. Men dem sender til Norge(dansk side) Tenkte evt. kikke litt i butikkene her i Oslo først,før jeg bestiller noe.

Skrevet

kjempe! :)

tusen takk. :)

Skrevet

Tror ikke babyen vår får eget rom sådan med en gang. Vi har ikke noe ledig rom akkurat nå, så det først året må hun vel pent finne seg i å dele soverom med oss; etter det får vi se på om vi inndrar kontoret/gjesterommet til barnerom eller om hun må dele med storesøster.

Skrevet

var egentlig meningen at babyen skulle ligge på vårt rom også, men så fikk vi råd og lov til (av komunen) til å bygge ut. så da ble det baby rom vegg i vegg men oss. (åpen løsning frem til videre. )

Skrevet

skal male, eller sette opp ferdigmalte plater, gidder ikke male, og koster bare litt mer =)

Skrevet

Har fin gammel panel, så er ikke snakk om å tappensere:)

Skrevet

samme her, blir et hjørne av vårt rom. Da må dobbelsenga helt inn til den ene veggen, er nemlig ikke store rommene her. Vårt gjesterom er for det meste bod, så det må en skikkelig opprenskning til før vi kan bruke det til noe barnerom ihvertfall. Savner en skikkelig bra bod....

Skrevet

Her blir det tapet... Rosa tapet med hjerter på :D Var det som var lettest, gips-vegger, som det var huller i, og det ble ikke noe fint når vi sparkla over... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...