bærtæ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Noen som har noen å anbefale? Det må være lite og lett. Har ikke extra rom så må trene i stua etter gullet er lagt seg. Gjerne en step maskin elr noe lignende. Noen som vet hvor en kan bestille på nett?
bærtæ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2007 Siden jeg må trene i stua må det selvfølgelig være lett å slå sammen og stue vekk:=)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 ministepper har jeg. Den tar skikkelig å baksiden av legger og særlig lår og rumpe. Men bruker den ikke hele tida, da kan man få litt vondt i knærne og slikt, variasjon er tingen! Men til dager jeg ikke rekker å svømme, det er dålig vær eller jeg må passe gutten vår aleine er den ypperlig:)
bærtæ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Den hørtes kjekk ut:) Vet du om den kan bestilles på nett? Og hvor har du kjøpt din?
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Abelica tror jeg min heter. Kjøpe dne på sportsbutikk i Bergen. Har sett de har på nettet også søk på "ministepper", "stepper" eller "abelica". Min kosta ca 600. Har sett de rimeligere også.
bærtæ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg fant Abelica sin hos treningspartner så nå er den bestilt. Tusen takk for hjelp:=)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Ingen årsak. Men husk det jeg sa da: ikke bruk det for mye og uten å variere med annen trening, da får du lett belastningsskade! Jeg pleier forresten bruke slike små vekter til armene mens jeg står på den, tar 4 ulike øvelser med de. Da går tiden raskere og jeg får trent mer av kroppen. Og mage og ryggøvelser etterpå
Nitte Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Blitt hekta på Corebar jeg! Har hjulpet meg å få en flat mage og en myyyye bedre holdning! :-) wwww.corebar.no
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 HVordan funker den? Den er for kjernemuskelatuen, sant? Eller kondisjon også?
Nitte Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Både kondisjon og kjernemusklatur. Vektstanga hjelper deg å gjøre øvelsene riktig. Blir skikkelig støl første gangene, både i mage, rygg, lår, rumpe og overarmer. Men jeg hadde en rask progresjon, og fra å nesten ikke klare nybegynnerprogrammet, må jeg nå tenke på å kjøpe neste dvd med ett hardere opplegg! :-) Har også treningsprogram for barselkvinner, tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå