Gå til innhold

Treningsapparater...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen å anbefale?

Det må være lite og lett. Har ikke extra rom så må trene i stua etter gullet er lagt seg. Gjerne en step maskin elr noe lignende.

Noen som vet hvor en kan bestille på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg må trene i stua må det selvfølgelig være lett å slå sammen og stue vekk:=)

Skrevet

ministepper har jeg.

Den tar skikkelig å baksiden av legger og særlig lår og rumpe. Men bruker den ikke hele tida, da kan man få litt vondt i knærne og slikt, variasjon er tingen!

Men til dager jeg ikke rekker å svømme, det er dålig vær eller jeg må passe gutten vår aleine er den ypperlig:)

Skrevet

Den hørtes kjekk ut:)

Vet du om den kan bestilles på nett? Og hvor har du kjøpt din?

Skrevet

Abelica tror jeg min heter. Kjøpe dne på sportsbutikk i Bergen. Har sett de har på nettet også søk på "ministepper", "stepper" eller "abelica".

Min kosta ca 600. Har sett de rimeligere også.

Skrevet

Jeg fant Abelica sin hos treningspartner så nå er den bestilt.

Tusen takk for hjelp:=)

Skrevet

Ingen årsak. :)

Men husk det jeg sa da: ikke bruk det for mye og uten å variere med annen trening, da får du lett belastningsskade!

Jeg pleier forresten bruke slike små vekter til armene mens jeg står på den, tar 4 ulike øvelser med de. Da går tiden raskere og jeg får trent mer av kroppen.

Og mage og ryggøvelser etterpå:)

Skrevet

Blitt hekta på Corebar jeg! Har hjulpet meg å få en flat mage og en myyyye bedre holdning! :-)

wwww.corebar.no

Skrevet

HVordan funker den? Den er for kjernemuskelatuen, sant? Eller kondisjon også?

Skrevet

Både kondisjon og kjernemusklatur. Vektstanga hjelper deg å gjøre øvelsene riktig. Blir skikkelig støl første gangene, både i mage, rygg, lår, rumpe og overarmer. Men jeg hadde en rask progresjon, og fra å nesten ikke klare nybegynnerprogrammet, må jeg nå tenke på å kjøpe neste dvd med ett hardere opplegg! :-) Har også treningsprogram for barselkvinner, tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...