gordingoingslim Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hvor mye betalte du totalt? Må maqn betale med visakort? Er det trygt? Og hvilken farge valgte du? Er kjempe i tvil ang det..Er ikke brun, men ikke super hvit heller... Takk for svar.
Milletrille Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 kopierer det jeg svarte i andre tråden: Jeg betaler med Visa ja, gjort det mange ganger på den siden og ikke vært noe problemer med det. Husker ikke hvilken farge jeg bestilte, ikke den helt lyseste, men en mellomvariant tror jeg. Er jo det som er ulempen med å bestille på nett, men koster jo ikke all verden da hvis det skulle være helt feil. Tar som regel 7-10 dager, som det står. Bestilte rekomandert før jeg (signatur), men sluttet med det da jeg syns det er pes å reise ned på posten hele tiden... Men får ofte pakkelapp allikevel da...
Milletrille Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Husker ikke helt sumen, men ble under 200. Ikke bestill for over det, da kommer 25% toll og postens tollavg (kr 90 tror jeg) i tillegg!!! Bestill heller flere pakker, frakten er gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå