1 høne i haneflokken-født Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 kan vi ikke prøve å ha et kjekt og greit forum her inne da hadde vært sååå mye hyggeligere go helg alle sammen klem fra
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 JA, STOPP!!! Faktisk så har jeg aldri opplevd at samme debatt har pågått i 3 dager...trodde vi skulle slippe det her i dag, men neida. Og nå begynner folk å kommentere dette i andre innlegg hun skriver...totalt unødvendig!
1stor1liten =) Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 har ikke fått med meg hvilken debatt det gjelder ,men er for et koselig forum..=)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Ja wuuups det er skravlesiden dette!! Her har man jo ikke lov å reagere på ren arroganse!!!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Nei tydeligvis ikke, da forsurer man tydeligvis hele forumet og må underlegges den koselige regelen "alle innlegg skal ha koselige svar" som en annen underkua person uten meninger.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 He he ikke første gang. Folk må tåle å bli stått opp i mot uten å få dårlig sammvittighet for så å stryke med håra........ En mening er en mening og jeg er sikker på at vålerenga jenta egentlig forstår hvorfor folk reagerer når hun får lest innleggene en gang til. Men det vil ikke si at man må avslutte en diskusjon fordi en person får litt motstand.
snuppi min Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 hæ?? Krangler dere her inne nå igjen??? Skjønner at jeg ikke er like aktiv lenger...
Gjest Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Ja og jeg tror de fleste bruker hode så godt de kan, selvom ikke alle har en og samme mening. Noen sier hopp, jeg setter meg ned, ferdig med det. Forstår heller ikke hvorfor alle skal ha en samlingsklem og inngå troskap mot å gi hyggelige svar, når man faktisk ikke har den samme mening. Og klart, da blir man den store stygge ulven fordi man ikke er en del av samlingen he he.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 "smekk" på fingrene for å ha egne meninger. Fy fy det er fælt gitt.
trøndermamma Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Vil ikke komentere den akutelle tråden da jeg har sagt min mening i akkurat den saken. Men synes på generelt grunnlag at folk her inne må tåle å få både positive og negative svar. Herregud folkens.....er vi mange brukere her inne? Og kan vi virkelig forvente at alle skal ha samme mening som oss? Problemet er vel når noen trår over streken og er direkte frekke og usakelige (og de finnes!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå