Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 ringte netcom tilfeldigvis og de sa jeg burde skaffe meg netcom familie..da ringer jeg og samboer gratis til hverandre og sender gratis sms og bildemms..det er jo suupert..er det for real?
Arb.ledig husmor Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Sånn har det jo vært lenge... Bare eg har telenor da... Og vi ringer faktisk gratis hjem t mine foreldre også, fordi vi har skaffet de et kontantkort... Kjempepraktisk, og så sparer vi sååå masse penger i mnd.. Min siste rekning var på160kr eller noe, samlet jeg og sambo 650kr... Før kunne vi ha opp til 1500kr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå