___ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Denne uken er det 2 planleggingsdager i BH. For å få kabalen med barn og jobb til å gå opp skulle derfor mannen min være hjemme fra jobb og ta seg av våre egne to unger og søsteren min sine to. Alle sov her, så han hadde dem helt fra de våknet om morgenen. 4 jenter på 7 mnd, 2 1/2 år, 3 år og 5 år. Gjett om han fikk kjørt seg. Spessielt siden de to midterste diver med bleieavvending. Jeg er glade det ikke var meg. Han var i hvertfal ganske despeat i blikket da jeg stakk innom en tur for å amme midt på dagen. Da var det nesten slutt på dopapiret og nugatien. Det roet seg først da han fikk dem med ut for å plukke solbær. De er lettere å ha med å gjøre når de er ute. Jeg er hjemme i dag, men jeg har heldigvis bare våre to egne. Hvordan pleier dere å ordne dere når BH er stengt? Sammarbeider dere med andre foreldre eller ordner dere det bare med å ta fri selv?
KariMari Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Da bruker vi familien, enten egne foreldre eller søsknene våre. Hvis ikke de kan må en av oss ta oss fri. Går som regel greit å få barnevakt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå