Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er d fler enn meg som syns dette er litt teit ??? Har man såååååå mye diller og ting og tang når man er så kort ??? tråden heter " du vet du er gravid når"... Eneste jeg syns er at denne tråden er kjempe artig på 2 og 3 trimester
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Å uff a meien da, var det noen som hadde skrevet inn noe moro på 1.trimester og ikke hadde "rett" på å være morsomme før de var kommet lengre i svangerskapet... Rart hva folk henger seg opp i...
Serial mom Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Nå har jeg ikke vært der inne å sjekka,men det er en tråd som har ligget på skravlesida i noen år nå,og det dukker stadig opp nye. Kan jo bare være en som er "lånt" derfra,gjør vel ikke noe det vel. Dessuten er ikke alle på 1.tri førstegangsfødende,mange vet meeeeget godt hva det vil si å gå gravid i 9 mnd,opptil flere ganger! Er jo bare på gøy uansett da,trenger vel ikke være så høytidelige her vel! Forresten har jeg de verste opplevelsene mine fra 1.tri,har maaaange kvalmehistorier å fleske til med(ikke for at det ble noe bedre i 2.tri heller,men...)
Adriansmor med tulla Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 syns tråden var kjempearti jeg da...flira så bare det...tror hi lider av mangen av de symtomene der ja siden det var så ille!!!.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå