Gå til innhold

It's a girl:)


Gullgrisen m/ novemberspire

Anbefalte innlegg

Tirsdag 14.08 skulle jeg på overtidskontroll på Ullevål og da bestemte gullet seg for å komme ut. våknet med jevne murringer 06.00. Dro som avtalt til timen på sykehuset 8.30 og hadde da rier hvert 5 min som varte rundt 30 sek og 3 cm åpning. Bra jeg tok med kamera just in case. Snart skulle vi få treffe den lille i magen, var det en gutt eller jente?

 

Tusla litt rundt på området og kom inn på mottaksrom klokken 12.00. Fødestue fikk vi klokka 15.00.

Eneste smertelindring var badekar og varmeflasker i korsryggen. Fikk lystgass den siste timen da riene var uutholdelige.

 

Hadde full åpning klokka åtte, men jenta kom ikke før 22.50. STOR jente så ikke så rart at det tok litt tid å presse seg nedover i bekkenet.

 

Veide 4694 gram, 54 cm og 39 cm rundt hodet.

Står i papirene at hun er uvanlig stort barn:) Veldig glad jeg ikke visste hvor stor hun var. Og alle sier; tenk om det hadde vært en gutt! Er jo første ungen og alt.

Fikk en heftig rift, men det er glemt selv om jeg er veldig øm. Fått god oppfølging og det er jo en liten sak når man har verdens vakreste pike:)

 

Nå har vi nettopp kommet hjem fra Ullevål og koser oss. Hun sover masse, sutter som en gud (født med vannblee på hånda for hun har sutta sånn inne i livmora) og er supersterk.

 

Og navnet blir Malin. Allerede sjarmert pappa i senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...