Gå til innhold

hør her kaklehøner!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser lenger ned at ei jente her synes synd på broren sin pga at han mista lappen...

tror du ikke de som er glad i han vil syne synd på han uansett hva han har gjort og ikke si,,.jaja det var da selvforskyllt????

akkurat som om en mor som har en sønn som kanskje begynner med dop og kommer på skråplanet ikke skal syne synd på sønnen sin?

tenk dere om,man vil alltid vise omtanke og kjærlighet til sine kjære uansett!!!

og noen ganger tråkker vi alle i salaten!!!!

surt men slik er det!!!

så kjære vålerenga,jeg skjønner deg veldig godt;I)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig....!!

Fei for egen dør, før man begynner å "slarve" om andre :)

Skrevet

Stor forskjell på å ha medfølelse å sympati, noe som er helt normalt men å bortforklare en hendelse uansett hva det er blir litt galt. I tilegg kalle alle for å ikke ha peil og dum..................veldig voksent.

Skrevet

Er forskjell på å ha sympati med noen man e glad i og å forsvare hardnakket over flere dager at det er ok at guttungen kjørte i 120...

Tåpelig sammenligning for øvrig.

Skrevet

Nå har ikke jeg lest hele det innlegget det vises til her, men om det er som HI i dette innlegget fremstiller det, så er jeg enig i at man omtrent uansett vil ha følelser for sine kjære, omtrent uavhening hvor dypt de har tråkket i salaten. Uskyldig eller ei!!! Det er jo det HI vil ha frem her, er det ikke??

Skrevet

Da anbefaler jeg å lese den andre tråden før du uttaler deg i denne saken.

Skrevet

Næsj,, ikke en smule synd på han! Har en fetter som jeg er veldig glad i, han kjørte for fort og totalvraket den nye bilen sin i en frontkollisjon. Syntes da ikke synd på han for det? Hvorfor skulle jeg synes synd på han? han var jo bare dum,, tenk om han hadde drept noen i den andre bilen, eller drept seg selv!?

Sånn tenker jeg hver gang jeg hører om sånne fartssvin, tenk om vi skulle møte på en sånn person når vi er ute å kjører, at det går galt og at tuppa mi blir alvorlig skadet eller dør fordi en person ikke klarte å holde fartsgrensen?

Om broren til vålerenga hadde havnet i en ulykke og drept en person, hadde det vært synd på han da?

Jeg synes ikke synd på folk som setter andre menneskers liv i fare,, 5-10 km/t over fartsgrensen er en ting,, men 40-50 over er noe heeeelt annet.

Skrevet

Hehehe, og hei på deg også - kaklemus ;)

Det er litt mer nyansert enn det. Les innlegget mitt på Hengebuksvinets tråd om du gidder

Skrevet

Jepp, hadde forståelse først, fram til jeg leste videre, da ble det rett og slett for dumt.

Å få fram et poeng gjør man kanskje ved å innrømme feil, lære av feil.

Har ikke sagt noe om å ikke ha medfølelse for det har vi alle mot våre kjære, men det er ikke det som blir poenget i denne tråden heller.

Skrevet

poenget var å støtte henne med at hun synes synd på broren sin uavhengig av hva han hadde gjort...

hva hun mener om råkjøring bryr jeg meg ikke om... bare det faktum at hun synes synd på broren sin...

det var poenget

Skrevet

gosj og megamus

Takk!!! =)

STOR klem til deg!

Jeg er glad i broren min og han fortjente det, men ergelig at vi andre ikke fikk det også. Fordi VI OG fortjente det.

Men han tar et på strak arm.

Syns synd på han fordi han hele tiden får motgang.

Ikke pga av hva som skjedde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...