Gå til innhold

rier?

conney skal ha nr 2:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner mann riene i hele magen, eller bare nederst.. og starter de sånn brått og slutter brått..eller kan de begynne svak og bygge seg opp helt til slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke det veldig individuelt da???

nå har ikke jeg hatt direkte rier før siden jeg aldri har født men jeg hadde åpningsrier i forbindelse med en ma som skulle ut i fjor sommer.

kjente de helt nederst i magen og bak på ryggen. begynte så smått som menssmerter og tok seg opp i løpet av kort tid og blei så vonde at jeg ville heller ha gnagd av meg alle fingrene enn å gå igjennom det en gang til.

Skrevet

Jo tror nok det er individuelt..men det kan jo bare være min modningsrier som jm sier.. har en del murring dene i magen/stikking og det sitter også i ryggen, vet at jeg er moden, myk og bare 1 cm før jeg er helt utflatet..jm mente at hodet også lå så dypt at jeg ville få en lett fødsel, så derfor er jeg litt usikker når jeg kjenner disse murringene, er så redd for at det skal gå så raskt siden jeg har 2 timer til sykehus..viss du skjønner, derfor kan det være litt greit å vite sånn ca hvordan jeg kan forvente meg at en rie kjennes ut, men jeg har jo hørt at i begynnelsen trenger ikke riene å være så vonde..

men jeg merker nok når jeg får en skikkelig rie kansje..

men takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...