Gå til innhold

hvilken vogn pose ska dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin i desember.. må ha en vogn pose som passer oppi en ikke så stor bag.. vil absolut ikek ha noe voksipose!

noe tips eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha voksipose?jeg bare lurer, for jeg har ikke peiling, lurer selv jeg.. =) og aner ikke hva j skal kjøpe..

Skrevet

Vi kjøpte en deilig korthåret lammeskinnspose på Reflex for en uke siden. Da kostet den 599, satt ned fra 1499 (tror jeg det var)

Den er akkurat passe i bagen - og siden babyen kommer i januar, satser jeg på å bruke den den første vinteren + neste om den ikke blir for kort. Vi har også en voksi aktiv pose etter storebror, men den blir først aktuell å bruke i sportsdelen, siden den er så ruvende.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva de forskjellige heter, men tror vi går for en av de med fleecestoff inni. Vil heller ikke ha voksipose, og erfaringsmessig så samler det seg vanvittig mye støv i de posene hvor det er "pels" på innsiden. Er lettere da å få vasket og tørket de posene som er litt lettere med fleece inni. De gir ihvertfall veldig god varme de og, og på kalde dager blir baby pakket inn i ullteppe før h*n forsvinner ned i posen sin - frykter ikke at den lille kommer til å fryse :)

Skrevet

Jeg skal også ha lammeskinnspose i bagen. Har voksiposer, men de er veldig store, og iallefall i den vogna jeg hadde til storebror fikk den ikke plass i bagen. Det blir nok til vinter nr 2 tenker jeg. Har en lammeskinnspose som er kjempelang og god som storebror bruker nå, for voksiposen er blitt for liten (fant lammeskinnsposen på going.no)

Tar gjerne imot tips ang hvor man får tak i en rimelig litt kortere lammeskinnspose =)

Skrevet

jeg kjøpte lammeskinnpose til vår sønn den var sånn passe lang, men den passet inn i simo sine bager:)

kunne bruke den 2 vintrer på rad:)

hadde et teppe som han var pakket inn i før jeg la han oppi:)

skal bruke den denne gangen også

Skrevet

Vi har fått arvet min fars lammeskinnpose som vi skal bruke etterhvert! Men vi skal kjøpe dunpose til å ha oppe i vogna i starten!! Januarbaby:)

Skrevet

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=vogntilbehor

Denne er det vi har kjøpt, men med marineblått trekk (passe til vogna) og på tilbud til 599 kr. Vet ikke om de har det tilbudet enda - men dette var forrige onsdag i Bergen.

Hodeenden kan enten snurpes som på bildet - eller flates ut om det er plass i bagen.

Den kan vaskes på 40 grader - og da er den minst like renslig som dun / fleece poser.

Skrevet

Vil anbefale Odenwalder, Lammy, XL.

Det er en dunpose, er myk og varm, kan snøres rundt hodet, og har alle kvaliteter, synes jeg. Den har et løst lammeskinn inni, som kan tas ut, dersom du ønsker det. Da kan posen brukes for seg, eller du kan velge å bruke skinnet med dyne og tepper, dersom det passer bedre i bagen og til sesongen.

Glider du hele posen åpen kan den legges på gulvet som leketeppe. Og den har sklisikring under, sånt er kjekt når du kommer over i sportsvogn, og ungen skal sitte...

Alt kan vaskes, men bør kanske ikke overdrives, siden jeg synes både lammeskinn og dun forringes noe i vask etter vask.

Posen er lang (holder lenge), men kan brettes og klemmes sammen nederst uten at det blir så klumpete... Og lang er bra, for den passer enda til toåringen min, som bruker den i bhg (ikke i varmen nå, men til høsten igjen).

Jeg synes virkelig denne posen er verdt investeringa.

Her ser du den:

http://www.lilleprinsen.no/product/0/9269/429371/Odenw%E4lder_Lammy_XL_-_sort.html

(Jeg kjøpte ikke hos denne leverandøren, men hos Rita Holm, som importerer direkte)

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med voksiposen. Brukt den selv og i barnehagen. Det eneste er at den krever litt plass, men jeg vil ikke ha en liten bagvogn.

Skrevet

Til begge de to forrige har jeg brukt Brio sin pose med saueskinn oppi. Funker supert og gir gode muligheter til å variere etter temperatur og årstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...