Løven,fisken og vekten Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er navnet på den baby butikken på senteret i charlottenberg babyproffsen??
Løven,fisken og vekten Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 men hvorfor kommer ikke den butikken opp på kartet i sverige da på nettsiden dems og på nettsiden til voksi.com?? Er det noen her som har kjøpt voksipose der som er ifra 0-6 år??
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Ring dit da vel. Adr og tlfnr kommer opp om du går på babyproffsen sin nettside!!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Det er jo et såpass nytt senter, kanskje derfor. Jeg spurte etter voksipose der i fjor vinter og de hadde ikke, selvom det var bilde av det i katalogen. Så jeg bestilte på www.voksi.no(?). Mange ting de har i katalogen som de ikke fører i alle butikker, men ihvertfall en del av varene kan bestilles ettersom jeg har forstått.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Jeg bor ikke langt fra Charlottenberg og ble overlykkelig da det ENDELIG kom en skikkelig babybutikk i grei kjøreavstand. Og likte babyproffsen godt, helt til jeg var på babyproffsen på Nordbysenteret i/ved Svinesund. Den i Charlottenberg ble jo bare en liten fjert i forhold m.t.p hva de har av utstyr.
Løven,fisken og vekten Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 Kanskje jeg bør prøve babbyproffsen ved svinesund da....kanskje jeg får tak i voksipose der:)blir litt billigere å handle der egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå