Gå til innhold

Ang tillatelse til videoopptak i bhg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere krysset ja for alt på det skjemaet? Hvorfor/hvorfor ikke? Sitter her og fyller ut før forventningssamtalen i bhg i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sagt ja!! Fordi bhg lager dvd til hvert barn med opptak av det de har gjort i bhg, og det er gøy å ha når hun blir stor! Og så viser de visst av og til litt fra turer og sånt til foreldre, det er gøy å se hva de er med på.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Skreiv ja på det...fikk skjemaet etter vi hadde hatt samtale med avdelingslederen, og hadde ingen motforestillinger med å svare ja siden det stod at de ikke viser vidoen til noen andre enn selve personalet.

Skrevet

Har ikke plass i barnehage enneå, men skulle jeg fylt ut hadde jeg krysset av for at det var greit. Men skrevet ved siden av at det ikke under noen omstendigheter må legges ut på nett.

Skrevet

Vi sa også ja til det - men nei til å legge det ut på nettsiden. Samme med bilder.

Skrevet

jeg krysset ja på alt,hvorfor ikke =) kan jo være til hjelp for mitt barn at de filmer han slik at jeg kanskje selv for se om det er noe de tar opp gang på gang,og evt. hvis det gjelder et annet barn som sliter med ett eller annet,så gjør det ikke meg noe at de filmer og lillegutt kommer med på filmen,er jo barnehagen det er snakk om,legges nok ikke ut på nett =) regner med de i bhg er ganske så diskre,de har jo oppservasjon med barna,alle barna skal observeres,så kanskje det er lettere å gjøre det med kamera,enn å sitte å skrive.

Skrevet

Vi har krysset for ja. Ingen spesiell grunn. Kan ikke i mine villeste fantasier se noen grunn til å si nei til det :) Man må da kunne stole noe på barnehagen da :)

Likte mindre å si ja til at de kunne sitte på i en privatbil, selv om de er forsvarlig festet. Nå skjer nok ikke det i vår barnehage noen gang, i hvert fall ikke i småbarnsavdelingen, så foreløpig trenger jeg ikke å være engstelig for det. Ville ikke si nei, fordi jeg vil ikke at snuppa skal hindres/stenges ute fra aktiviteter de andre barna får være med på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...