Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er i uke 17 med nr 2, men kjenner ikke liv i det hele tatt. Har Babywatcher, så jeg vet at det ER liv inni der, men når bør jeg begynne å kjenne spark? Husker ikke fra sist gang jeg.....-)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg kan dessverre ikke si deg når du bør kjenne liv, men kan fortelle deg at jeg kjente det da jeg var 16+3. Er førstegangs. Men såvidt jeg har forstått er dette veldig forskjellig, og avhenger av hvor morkaken ligger osv. Lykke til
MegOgAlleMine Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Hei.. Tror ikke du trenger å bekymre deg nei.. Jeg er 3-gangs, og begynte å kjenne liv den uka her (her i 19.uke). Forrige gang kjente jeg det ikke før rundt uke 24-25
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg er i uke 17+3 og har ikke kjent liv enda. De fleste av mine venninner som har fått sin første kjente det ikke før i uke 20/21, så jeg tar det i grunn med ro. Skal til JM i neste uke, og det skal bli godt å få bekreftet hjertelyd. UL først i uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå