Kanutte og prinsen Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Denne har ingen madrass i bunnen på bagen - er jo polstret, men synes kanskje den er litt hard jeg?? Legger dere noe i bunnen, eller holder det med et teppe e.l (kommer til å bruke dunpose til vinteren)?
Fabelaktiv Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg hadde et saueskinn i.. det var fint og mykt nok..
Kanutte og prinsen Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Hmmm, det var en god ide. Har kjøpt et, men det er alt for digert... de kommer vel i vogn str og da regner jeg med =) La du babyen direkte oppå der da, eller må man legge laken/teppe eller noe i mellom? Han skal komme 10. sept, så da er det jo alt for tidlig med dunpose her nede i sør =) Litt grønn på dette jeg... hehe
Fabelaktiv Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 hehe - jeg la henne ofte rett oppå.. jeg kjøpte mitt på nøstebarn trur jeg.. deilig skinn det blir bra uansett.. du kjenner om baby er kald eller varm og syns du ting er for hardt så er det kanskje det.. man må lære litt mens man går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå