Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Har i alle fall gutteklær som tåler tretusen vask...
Lilly 79 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Har de? Er de gode på kvalitet sier du? Jeg har ei som sliter alt i filler, så jeg må handle ganske mye gjennom et år. Har ikke handlet der før, men har hørt det er rimelig, der. Og det er jo en bonus om klærne er ok i kvalitet også!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg kjøpte en god del til eldstemann der, fram til sånn ca tredjeklasse, da han oppdaget at det var mulig å ha en mening om klær og vi derfor måtte se dem i butikk. T-skjorter, bukser og gensere var i alle fall veldig bra på den tiden, husker ikke hva "undermerket" var, men det kan ha vært Tuffer muligens. Utvalget til jenter er jo mye større også.
Lilly 79 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2007 Er inne der nå, vet du om pologenserene de har er ok? Ellers har jeg lagt to strikke-gensere i handlekurven:-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Jeg har handlet masse til snulla mi der,men gutten min sliter alt der i filler som du sier. Hvor gammel er jenta di,det kommer jo litt an på alder og hvordan de "leker" synes nå jeg. Gutten min klatrer endel og spiller fotball og "faller"..og synes klærne blir fort ødelagte for hannes del..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Har ikke hatt pologensere derfra, bare sånne med rund hals (type t-skjorte med ermer) og college.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå