ano`num *17.03.10* Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har lurt litt på dette..... Jeg bruker alle d eklærne jeg kommer inn i hele tiden nå. Er ikke noe jeg kan avse til sykehusbagen akkurat. Så er det jo dette med at rekker en å legge klær i bagen før en drar/tenke på det. Leste et tips her inne for en tid tilbake om å kjøpe seg en ny joggis for å ha på sykehuset. Da føler en seg litt mer vell og oppstelt. Lurer litt på om jeg faktisk skal gjøre det, den kan jo ligge i bagen. Er litt for å ha bagen mest mulig klar jeg da! Har litt dårlig erfaring med det å måtte dra med en gang fra andres hold. Hvordan løser dere dette? Gjort dere opp noen tanker?
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg gjorde som du planlegger, kjøpte nytt. Hadde ikke et plagg å avse til bagen da denne skulle pakkes, så jeg kjøpte ny, stor "kosebukse" og pysj, samt amme bher og stoooore truser. Såpass kan vi unne oss nå, synes du ikke?
Brenda med 2 ute Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Bruker mye kjoler nå og de vil jeg nok ha på sykehuset også. Så de er i prinsipp altid rene og vaskde nå. Ellers så har jag kjøpt en tights og en pen tynika til den som ligger klar i bagen. Ellers har jeg et par jeans som jeg har pakket ned også...ja det får bli som det blir. Ordener seg sikkert;)
aanonym Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Har hørt at det kan være greit å satse på de klærne man brukte når man var ca 5 mnd på vei, tenker å hente frem dem igjen, jeg. Samt kjøpe et par nye T-skjorter el.l.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 jeg skal IKKE bruke mine gamle gravidklær iallefall. de skal brennes eller noe! leste også den tråden for ei stung siden om å kjøpe seg ny joggedress for å føle seg litt fresh på sykehuset, så jeg gikk ut å kjøpte 2 stk. men barnet har ikke kommet ut enda og de to dressene er de eneste jeg bruker=) ikke noe annet som er tålelig å ha på seg for tia! men jeg passer på at de ikke får ligge lenge på vask da=) ellers hadde jeg også tenkt å kjøpe meg en tights og en tunika til de første dagene!
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 Den var ikke dum! Har en dongeribukse som er for trang over magen nå. Den skal jeg jammen slenge i bagen. Så har jeg mulighet til å føle meg litt fresh om det skulle være behov. (Vi får ikke bestemme selv om vi skal på hotellet eller ikke heller) Thanks! I tillegg til en ny joggis, en pysj og et par baggy men pene t-skjorter må jeg vell ha en hel garderobe for oppholdet (Ikke glem en god & vid amme-bh da jenter (";) )
Gjest Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Skulle hatt meg noe kose-klær til sykehuset ja........... og definitivt et par nye t-skjorter.........
Gjest Ut på tur Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Jeg har vokst ut av alle gravide klærne mine så her går det nå i bare behagelige vanlige klær. Har hamstret noen supre bukser på Cubus. Litt sånn harems aktige i relativt tynt stoff, omtrent som tights med mye vidde og en ribb nede. De er så kjekke for de kan jeg også trekke opp til rett under knærne når det er varmt. Pene kosebukser Vasker klær daglig så jeg har alltid minimum 2 bukser i baggen. Og noen litt lange gode t-skjorter de er trange over magen nå så de fremhever jeg er gravid, så da skjuler de kanskje den slappe magen etterpå Omslagskjole var lurt Jeg har faktisk pakket to bagger jeg. En til å ta med inn med en gang og en til å ha i bilen. Mannen min kan jo komme seg ut i bilen i løpet av den tiden vi/jeg er på sykehuset. Synes det er vanskelig å vite hva jeg har lyst til å ha på meg jeg.. Vi legger også klærne hans i bilen (utover de han skal skifte til når jeg spyr over han) vet jo ikke om vi får familierom. I bilen kommer også baby tøyet til å ligge
Bdancer Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Hvis du ikke kan avse noen klær... kan du ikke bruke bagen som klesskap da? så ligger det alltid noen klær i den, men du kan bytte på å bruke alle klærne fram til du må dra..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Jeg har kjøpt meg en ny joggis , og så tar jeg med noen singleter og myke tunikaer. Ellers så liker jeg sykehusskjortene jeg da, de er bare å slenge til vask hele tiden (for de blir fort litt stinky og melkeflekkete), og noen gode herrepysjamasbukser må jeg ha å tusle rundt i. Joggedressen kommer jeg ikke til å ta på meg de første dagene , for da blør man så ofte så mye (erfaringsmessig) at man blør igjennom det meste.
karro Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Hei! Kommer bare til å dra i det jeg har på meg (Sist var det joggebukse og t-skjorte) Hvis det er klær jeg savner så får mannen min bare ta det med neste dag. Forrige gang hadde jeg stort sett bare på meg joggebukse og den sykehusskjorta.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå