Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg har nå fire dager igjen til termin, og min lille prinsesse har enda ikke funnet det for godt å feste seg. Jordmor sa at mange ikke fester seg før de første riene starter, men jeg har alltid hørt at hos førstegangsfødende pleier de å feste seg senest et par uker før termin... Noen som har erfaring med dette?
Audacious Angel Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Snuppa mi festa seg ikke før et par dager før fødsel, var da førstegangs. Det er nok veldig individuelt, men det er jo vanlig at andregangs ikke fester seg...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Takk for svar. Godt å høre at det er fler:) Får vel bare smøre meg med tålmodighet, men før ho fester seg innbiller jeg meg at fødselen ligger laaangt fram i tid.
Mamzen Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hei! Ingen av mine barn har festet seg før mange timer med rier...
silkeføre Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 To dager igjen til termin, hodet er ikke festet seg her heller. Legen så det ikke trengte å ha noe å si for når fødselen skjer.
Mariana_K Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Hei! Jeg har også 4 dager igjen til termin... Var hos legen i stad, og junior har fortsatt ikke festet seg her heller... Han sa ikke noe spesielt til det. Har tidligere snakket med jordmor om det, og hun mente at han kanskje ikke fester seg før riene kommer... og var hos en annen lege tidligere, som sa det var helt normalt at de ikke festet seg før rett før fødsel... Så i følge dem var det ingen grunn til bekymring... men må si jeg tenker mitt og er redd for at bekkenet er for smalt... Men mest sannsynlig er det ingen grunn til bekymring...! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Det er det jeg tenker også, har virkelig ikke lyst på ks... Men lite man kan gjøre med det. Lykke til med fødsel iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå