Gå til innhold

Camilla er så tett i nesen sin stakkar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff....skal si dette var en slitsom natt gitt. Camilla våknet klokken 23 og så ca hver time frem til klokka ni i morges. Er så tett i nesen at hun sliter med å ha smokken i munnen, og uten den så sovner hun ikke :-(

Forsøkte å helle litt mm i nesen på henne men det hjalp bare en kort stund. Noen som har noen lure tips til meg?

Tenkte å kjøpe en sånn doseringssprøyte på apoteket slik at jeg kan få litt "fart" på mm i nesa hennes :-)

Nå ligger hun å sover godt i vognen sin ute heldigvis. Håper det blir en bedre natt for oss begge i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars Camilla, ikke morsomt å være syk. Ikke morsomt for mor å være oppe hele natten heller!

Viss det ikke hjelper med morsmelk kan du prøve med saltvanns nesedråper. Jeg har brukt de som heter Miwana. Det hjelper også å legge noe under bena på sengen i hodeenden slik at hun ikke ligger helt flatt. Jeg vet Barnas hus selger slike spesielle klosser til å ha under sengebena. Ellers kan en sikkert bare bygge opp med noe en har i huset!!!

Skrevet

Tett i nesa er ikke noe moro for en liten stakkar. Jeg skriver under på de nesedråpene, de løser opp det som skal løses opp. Fikk aldri helt dreisen på mm i nesa jeg, og vips så var jeg ikke melkeprodusent lengre, men de dråpene funker ihvertfall. Har også sett på de klossene, og om du ikke får tak i de kan du sikkert bare legge et par bøker under hodeenden på senga så hun kommer seg litt opp med hodet.

Håper det gir seg snart så dere slipper en ny søvnløs natt!

Skrevet

Stakkars liten, det er ikke gøy å være syk.

Kan bare føye meg til rådene over og i tillegg nevne en sånn nesesuge greie vi kjøpte på apoteket. Den tar bort "busemenn" som sitter litt langt inn og godt fast. Har brukt den litt, men varierende hell..

Håper på god bedring snart for lille Camilla

Skrevet

Uffda, stakkars lille vesla:/ Jeg har dessverre ikke noen gode råd å komme med foruten mm og saltvannsoppløsning, men her kommer det en stor trøsteklem fra Sebastian og meg.

*KLEM*

Skrevet

Oppdatering :-)

Camilla har ikke sovet siden hun sov ute i vognen tidligere i dag. Har vært på apoteket og kjøpt digital febermåler, saltvann, nesesuger og paracet.

Hun hadde 38,3 i feber, aner ikke om det er lite eller ikke men har ikke gitt henne paracet enda. Nå ligger hun på lammeskinnet i bagen sin, i bare bleia, ser ut til at hun likte det iallefall :-)

Lurer litt på om det kanskje kan være en tannebiss som er på vei? Hun våknet så masse i natt så det virket som om noe vondt som vekket henne hele tiden, men jeg kan ikke kjenne tegn til noen i munnen hennes.

Kan jo også være at hun har vondt i kroppen pga forkjølelse også...skal iallefall holde et godt øye med på feberen hennes.

Men hvor mye feber kan de ha før man bør gi paracet? Og kan jeg gi henne det i natt dersom hun ikke klarer å roe seg? Vanskelig dette her...og så typisk når vi er på tur også da..

Skrevet

Ja, det kan jo være tenner på gang kanskje?

Helsesøster sa etter vaksinen at vi kunne gi paracet om feberen oversteg 39, kanskje det gjelder sånn generelt. Du kan jo også prøve Dentinox, om det er tenner så skal det bedøve gommene litt. Så utrolig kjipt at hun blir dårlig når dere er på tur, føler med deg nå :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...