stinky-monkey Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg har fått time til å snakke med ei dame på trygdekontoret her hvor jeg bor. Men så trenger jeg ikke denne timen likevel, og har prøvd å finne tlf nr. dit sånn at jeg kan ringe å avbestille timen. Men først finner jeg ikke noe tlf nr. Også tilslutt fant jeg tlf i en katolog som tydeligvis trenger å bli oppdatert, for da jeg ringte fikk jeg bekjed om at nummeret er feil, eller at det ikke er i bruk. Ringte til 1881, og fikk et tlf nummer, men det viste seg at det var til Nav sentralen i Bergen, ikke der jeg bor. Ble satt på vent, og fikk vite at det var laaaaaang kø. Jeg gidder ikke prøve mer, skjønner ikke at det skal være så forbanna vanskelig å få tak i folk på tlf til sånne offentlige kontor!!!!! Okei, så er spm mitt.. hva skjer hvis jeg bare ikke dukker opp til avtalt time? Kan jeg bare drite i å dra dit, siden jeg ikke får tak i de? Eller burde jeg ta meg bryet å gå eller kjøre dit bare for å si fra at jeg ikke trenger den timen lengre?
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Det er vel et hovednr i hvert distrikt, eller om det er et for hele nav 815 81001
stinky-monkey Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Ja, tror det var det nummeret der jeg fikk av 1881, men kommer ikke gjennom, og gidder ikke bruke en evighet på å sitte å vente..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Det forstår jeg, noen ganger sitter man å venter 20 min for å prate med noen som ikke aner en dritt..................
Espoir Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Kanskje du kan få tak i epostadressen til hun du skal treffe. send en mail før avtalen, så du har ditt på det tørre - forklar at du ikke kom frem på telefon.
stinky-monkey Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 Ja, det har skjedd med meg ørten ganger før, og gidder det ikke. Tror jeg bare driter i hele avtalen. De kan vel ikke akkurat sende meg en regning siden jeg har kastet vekk tiden deres ved å ikke komme? Det er jo gratis å snakke med folk der...he, he..
stinky-monkey Skrevet 17. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2007 Hvordan i alle dager skal jeg få tak i mail adressa hennes da? Husker ikke navnet hennes engang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå