Gå til innhold

Har et spm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått time til å snakke med ei dame på trygdekontoret her hvor jeg bor. Men så trenger jeg ikke denne timen likevel, og har prøvd å finne tlf nr. dit sånn at jeg kan ringe å avbestille timen.

Men først finner jeg ikke noe tlf nr. Også tilslutt fant jeg tlf i en katolog som tydeligvis trenger å bli oppdatert, for da jeg ringte fikk jeg bekjed om at nummeret er feil, eller at det ikke er i bruk.

Ringte til 1881, og fikk et tlf nummer, men det viste seg at det var til Nav sentralen i Bergen, ikke der jeg bor. Ble satt på vent, og fikk vite at det var laaaaaang kø.

Jeg gidder ikke prøve mer, skjønner ikke at det skal være så forbanna vanskelig å få tak i folk på tlf til sånne offentlige kontor!!!!!

Okei, så er spm mitt.. hva skjer hvis jeg bare ikke dukker opp til avtalt time? Kan jeg bare drite i å dra dit, siden jeg ikke får tak i de?

Eller burde jeg ta meg bryet å gå eller kjøre dit bare for å si fra at jeg ikke trenger den timen lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel et hovednr i hvert distrikt, eller om det er et for hele nav 815 81001

Skrevet

Ja, tror det var det nummeret der jeg fikk av 1881, men kommer ikke gjennom, og gidder ikke bruke en evighet på å sitte å vente..

Skrevet

Det forstår jeg, noen ganger sitter man å venter 20 min for å prate med noen som ikke aner en dritt..................

Skrevet

Kanskje du kan få tak i epostadressen til hun du skal treffe. send en mail før avtalen, så du har ditt på det tørre - forklar at du ikke kom frem på telefon.

Skrevet

Ja, det har skjedd med meg ørten ganger før, og gidder det ikke.

Tror jeg bare driter i hele avtalen. De kan vel ikke akkurat sende meg en regning siden jeg har kastet vekk tiden deres ved å ikke komme?

Det er jo gratis å snakke med folk der...he, he..

Skrevet

Hvordan i alle dager skal jeg få tak i mail adressa hennes da?

Husker ikke navnet hennes engang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...