Gå til innhold

Fy flate som jeg gleder meg til bryllupet :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg som et lite barn :D (håper iallfall det med papirene går i orden slik at jeg faktisk har noe å glede meg til :/)

Forrige helg var jeg og samboeren min og kjøpte klær til ham og lillemor. Så på lørdagen fikk hun prøve kjolen, skoene og hårpynten sammen med meg da jeg prøvde mitt, og så pen hun var! Og så stolt! Herregud som jeg gleder meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt, for du har MASSE å glede deg til!!! Husk å slapp av, føl deg som ei prinsesse og kos deg masse!!!! Dagen går desverre så altfor fort!! :-(

Skrevet

Ja jeg bare gleder meg, er ikke nervøs overhodet :)

Gleder meg til å gå opp kirkegulvet sammen med pappa (skal dra han etter ørene opp for han er ikke videre begeistret for å må gå sammen med meg og få så mye oppmerksomhet :P) og lillepia vår. Gleder meg til å se mannen min stå oppe ved alteret i finstasen og vente på meg. Gleder meg til å pynte bordene, spise god mat, synge morsomme sanger. Gleder meg til alle gjestene som er så snille og vil komme og dele dagen med oss :) Gleder meg til alle de gode kakene, til bandet som skal spille, lekene vi skal ha, dans, fest og moro :)

Bare gleder meg masse til alt sammen :)

Skrevet

Sånn var det med meg og.. Var ikke nervøs i det hele tatt, bare gleda meg... Helt til dørene åpna seg i kirka og jeg skulle gå opp... DA ble jeg nervøs.. Så jeg satt i min egen verden i kirka, ble helt vekk.. Så jeg er glad for at hele vielsen er på film :-D Husker ingenting av det som skjedde!! Satt bare å så på min mann!! :-) Men det ble en perfakt dag!! Bare gled deg masse!!! Det er helt fantastisk!!! Du er midtpunktet for en hel dag!! Bare nyt det masse! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...