Gå til innhold

Litt skuffa:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha dåp i desember, men nå sier besteforeldrene mine at de ikke tror de kommer. Grunnen er at de så gjerne vil ta en tur til syden, men de skal ta det på sparket.

Så kunne de ikke dra nå for tanta mi har fødselsdag til helgen, og et barnebarn har bursdag i slutten av august. Selv har jeg ikke hørt et kvekk på bursdagen min siden jeg fyllte 18... Og nå så gidder de kanskje ikke engang komme i dåpen til sitt første oldebarn??? Kjenner jeg blir litt skuffa og lei meg!

De er i 60 åra og pensjonister,og er i syden eller i sommerhuset sitt i utlandet minst 10 mnd i året. Så da kunne de vel ventet et par uker?? Skjønner de vil reise mens de kan... men allikevel!?

Er litt sårt også, fordi jeg mistet bestemora mi plutselig et par uker før lillegutt ble født. Savner henne så veldig! Hun ble bare 67 år og rakk akkurat ikke hilse på sitt første oldebarn. Og jeg vet hun hadde gjort alt for å bli med i dåpen:o(

Huff.... kanskje det bare er jeg som er litt overfølsom? Men jeg føler iallefall at vi er veldig lite viktige! Måtte bare få det ut jeg... Skal nemlig kjøre i 3 timer tilsammen for å hente dåpskjolen og dåpsgaven hos dem idag, og er redd jeg hadde kommet til å være småfrekk hvis ikke jeg fikk luftet dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dåp i september selvfølgelig:o)

Skrevet

Pøs det ut her du, meen - jeg hadde nok sagt til de at jeg håpte de ville komme til oldebarnet alikevel da! :-)

Skrevet

Ja, får vel prøve å si det til dem... Men er redd det blir veldig ukoselig da. De er rimelig spesielle;o) Tåler ikke å bli snakket til i det hele tatt!

Skrevet

Om alle andre er sååå viktige, og ferien går foran alt, så vær glad de ikke kommer. De fortjener ikke å delta i oldebarnets store opplevelse og minneverdige dag, som det dåpen er for dere. Da får de holde seg unna. Ta heller ikke i mot gaven. Den er kun for å rette opp på sin ev. dårlige samvittighet! Vær hard!!!

Duster. Fy..... om mine besteforeldre hadde gjort noe sånt. Nå lever de jo ikke da.

Fortell dem at det ikke er alle forunt å møte oldebarna sine!!!!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det de gjør er jo ukoselig, så skjell dem ut!

Ellers er jeg enig i det Dotten sier. Ikke la dem ødelegge dagen pga sitt fravær, men kos dere fordi de ikke er der...må være deilig å slippe slike folk!

Skrevet

Føler det er veldig egoistisk av dem... Får vel prøve å ta det opp med dem på en grei måte. Kanskje de ikke tror det er så viktig for oss? Men som sagt de tåler ikke kritikk, så da blir det nok helvete.

Det er så spennende at vi kommer i dag at de har ringt alle mine 3 tanter så de kan komme å se lillegutt igjen. Så da tror jeg jeg skal nevne det da, mens de er der. Vet hun ene tanta mi allerede er rimelig irritert og oppgitt over dem pga det her... Kanskje jeg får litt støtte!?

Men om de ikke kommer, så skal jeg prøve å tenke at de ikke er verdt det! Men jeg håper fortsatt de kommer... Er jo glad i dem fordet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...