Gå til innhold

Dere som er/har vært på overtid!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere vært på kontroller?? Og hva har de sjekket??

Så på minside her på bim at det var vanlig å ta ultralyd og CTG osv.. men jeg har bare vært på helt vanlig kontroll hos legen jeg,.... 5 dager over nå. Vil at babyen skal komme ut!! Liker ikke å gå over jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på kontroll 7 dagen på overtid... fikk ikke time igjen før 5 dager etter, og dette var bare hos vanlig lege... men nurket kom 9 dager over da, så slapp den siste timen..

Skrevet

Da jeg gikk gravid med datteren vår (som nå er snart 3 år) så hadde jeg en kontroll hos lege da jeg var kommet over tiden. Da var jeg vel 6 eller 7 dager over tiden tror jeg. Bare vanlig legekontroll med blodtrykksmåling, noen blodprøver og vekt.

Fikk da også en dato for når jeg evt skulle settes igang. Fødselen startet dagen etterpå, så slapp og bli satt igang.

Skrevet

Jeg har fått god oppfølging. Var på første kontrollen onsdag i forige uke, var ikke på overtid da, neste kontroll var fredagen (altså to dager etter). ul onsdagen og ctg begge ganger. Var på ny kontroll i dag med ul, ctg og hele pakka. Skal tilbake i morga klokka 11 og blir muligens satt i gang da viss det ikke skjer noe i natt. Baby var stor og det var lite fostervann såg de på ul. Jeg hadde krevd litt mer hadde jeg vert deg, grunnen til at jeg får slik oppfølging nå er at jeg hadde komplikasjoner med første. Langvarig vannavgang osv som ingen oppdaget for de tok ikke grundige nok sjekker da jeg gikk på overtid. Andre gang fikk jeg 14 dager før tiden. I morga er jeg 7 dager op overtid igjen.....

Stå på krava dine du!!! De skal sjekke deg viss du føler deg usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...