Storebror & Lillesøster Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Min har nettopp fått to nede,og jeg har kjøpt tannbørste til han,de er ikke mer en så vidt halvveis oppe,skal jeg bare begynne og pusse de,holder det med puss på kvelden eller bør jeg gjøre det 2 ganger? Hvilken tannkrem bruker dere?
Stjerne37 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Begynte med en gang vi så første tanna.Bruker zendium 0-5år
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Vi pussa så fort tennene syntes. Småtten synes det er gøy:) Vi har gjort det på kvelden med den med postmann pat på. (husker ikke hva den heter) Mest suger han av tannkremen og tygger på børsten da. PÅ kontroll for et par dager siden (10,5 mn og 7 tenner) mente hs at vi burde begynne med 2 ganger om dagen, men at det var mest for vanens del at man skulle begynne såpass tidlig.
*panama* med to søte små Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Da første tanna kom!! Nå er hun 2 år og elsker å pusse tennene;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå