1+1=2+1+x Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 De er svært ulike i størellse, + at når jeg pumper får jeg 50ml fra det ene og 25ml fra det andre... Jeg ammer like mye på begge da... hmm... Kan ikke skjønne hvordan dette har skjedd???
Nr-3-i-Magen Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg hadde også mye mer melk i høyre pupp enn venstre. Vet ikke hvorfor. Det jevna seg litt ut etter en 8 mnd tid, vet ikke hvorfor det heller.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg har også det sånn. For meg startet det etter en periode med tette melkeganger i venstre pupp. Siden har det vært mindre melk der uansett hva jeg gjør for å øke...
Mia_I Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg har også mer i høyre enn i venstre. Det er jo slevforsterkende - siden babyen får mer der, liker hun den best, og sutter mest der. Prøver å legge henne til det andre brystet først, men ser ikke ut til at det vil jevne seg ut helt.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Kjenner meg godt igjen der ja..... Pøvde å spørre helsesøster, men fikk ikke noe vettugt svar. Her starta det etter en brystbetennelse på venstre bryst. Det lekker mye, har aldri spreng, og er bare slapt og lite i forhold til høyre. Hvis vesla er veldig sulten, blir hun sinna når hun får det brystet. Ligger å knurrer!, drar og dytter! Det andre brystet er nesten alltid stort og "knudrette" og lekker ikke i det heletatt. favoritt pupp! merkelige greier.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå