Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er svært ulike i størellse, + at når jeg pumper får jeg 50ml fra det ene og 25ml fra det andre...

Jeg ammer like mye på begge da... hmm... Kan ikke skjønne hvordan dette har skjedd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også mye mer melk i høyre pupp enn venstre. Vet ikke hvorfor. Det jevna seg litt ut etter en 8 mnd tid, vet ikke hvorfor det heller.

Skrevet

Jeg har også det sånn. For meg startet det etter en periode med tette melkeganger i venstre pupp. Siden har det vært mindre melk der uansett hva jeg gjør for å øke...

Skrevet

Jeg har også mer i høyre enn i venstre. Det er jo slevforsterkende - siden babyen får mer der, liker hun den best, og sutter mest der. Prøver å legge henne til det andre brystet først, men ser ikke ut til at det vil jevne seg ut helt.

Skrevet

Kjenner meg godt igjen der ja.....

Pøvde å spørre helsesøster, men fikk ikke noe vettugt svar.

Her starta det etter en brystbetennelse på venstre bryst. Det lekker mye, har aldri spreng, og er bare slapt og lite i forhold til høyre. Hvis vesla er veldig sulten, blir hun sinna når hun får det brystet. Ligger å knurrer!, drar og dytter!

Det andre brystet er nesten alltid stort og "knudrette" og lekker ikke i det heletatt. favoritt pupp!

merkelige greier.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...