Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Vil ha et barn til.. men får hverken eggløsning eller mensen :(:( Blir sjalu når venner får barn enda jeg har en baby selv, vil bare oppleve det en gang til.. Er så ung enda"!!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hvis du har en baby er det ikke rart du ikke har eggløsning eller mens. Eller er det permanent?
rødblåoggrønn Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Dersom du er veldig lei deg og tror du ikke tåler frekke/stygge/dumme kommentarer til dette, så anbefaler jeg deg til å legge dette ut et annet sted enn krangle.. ...Mne hvis du har en baby så er det vel ikke så rart at eggløsningen og mensen ikke har kommet tilbake til normalen enda...?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Baby og baby.. 2år. Har ikke ammet heller.. det bare kommer ikke.. prøvd primolut og alt.. men ingenting skjer.. og jeg bare 22 år :/
rødblåoggrønn Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 ta dobbel dose primolut da!! Du er avslørt.. så dum er du vel ikke...? Prøvde du å være morsom..?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Hæ? Morsom??? Jeg fikk primolut for å prøve å få mensen. Syns ikke du trneger å krangle med meg på dette. Jeg er veldig lei meg for det faktisk.
rødblåoggrønn Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Primolut tar man for å forskyve mensen, så ikke vær lei deg. Bare slutt på pillene du..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Hehe da tror jeg ikke du har prøvd så lenge å få barn som jeg har. Primolut forskyver mensen, det har du helt rett i. Men etter endt primolutkur kommer somregel mensen. Det er ei på bim som kaller seg ano'num som også har vært igjennom det samme etter kanskje 3-4 års prøving, lurer på om hun ikke hadde blitt litt trist om hun hadde fått høre at hun løy.
rødblåoggrønn Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Hørtes jo ut som du hadde brukt disse pillene hver dag for å få mensen.. Greit, jeg skal ikke blande meg inn lenger jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Neinei, så lenge har det ikke vært. Grunen til at jeg er trist er at jeg har hatt EXu og det har ødelagt mye.. Mente ikke virke sint. Er bare litt sårtfor meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå