Gå til innhold

Da er ambulanse-saken gått for langt ass....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å drive og hindre ambulanser og vise dem finger'n er skikkelig voksen reaksjon git. De to som ikke tok med Ali er jo ikke engang på jobb, kan jo ikke dra alle over en kam heller!! Steike idioter ass, da kan det jo være taxisjåførens eller bilistens feil at en annen dør - fordi ambulansen ikke kommer fram! Fy f.. nå ble jeg skikkelig provosert ass!!!!!!

Overskrift på vg-nett forresten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Folk risikerer andres liv på grunn av at de er uenige i vurderingen til to som ikke er i jobb lenger?? Idioter! Håper det ikke er jeg som trenger hjelp den nærmeste tia..

Skrevet

Er det mulig??? Voksen reaksjon ja...

Skrevet

Jepp. Begynner å bli en smule lei av denne saken jeg også. Men det er jo greit at man tar opp sånne saker, ang. manglende behandling og greier, men hadde han vært Ola-dunk, ville det ikke blitt skrevet om det. DET skjer med dem også! Om disse var rasistiske som avisen så fint fremstiller dem, er det bra de ikke er i arbeide, og håper de ikke kommer tilbake, men ellers kan alle gjøre en feil...... Vedkommende er jo heller ikke død.

Uansett, det å hindre ambulanser i å komme frem NÅ, er jo helt sykt. Det rammer jo helt uskyldige pasienter, ikke ambulansepersonellet. Det er jo ikke deres liv som er i fare. Men, sånn blir det vel når apekatter kjører bil!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...