Gå til innhold

Noen som handler polarnopyret-klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det koster jo litt mer, er det verdt det?

Var inne på nettsiden og syns de hadde så mye fint!! Ikke så mye rosa prinsesse-look som det er enkelte andre steder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er ille priser jeg...mulig jeg hadde regna med mer før jeg begynte å handle der??????

Skrevet

Nei, er kanskje ikke så ille. Bare jeg som har handlet mest på Lindex ol ;)

Hvor handler du forresten? Kun butikkene i Oslo og evt Moss som er aktuelle for meg, er et stykke unna. Ingen nettbutikker man får kjøpt det vel? Eller andre steder?

Skrevet

Storhandler da jeg er på hytta i Fredrikstad!!!

Ellers blir det en tur til Karlstad i Sverige.

Skrevet

Nja, noe dyrere enn HM og Lindex etc er de jo, men ikke dyrere enn andre som selger barneklær (type bennetton, exit etc)

Har ikke kjøpt mye på PO.P, men det jeg har kjøpt har vært verdt kjøpene.

Skrevet

Jeg handler en del der. Jge synes klærne har god kvalitet og virker behagelig for barna.

Skrevet

På minsten bruker vi nå nesten bare PO.P , Villervalla og Katvig.

De tåler mye og det trengs på en toåring som er overalt hele tiden

Skrevet

har en veldig aktiv jente på snart 7 mnd, så trenger noe som tåler litt. Også bor jeg på et litt lite sted hvor "alle" går i det samme tøyet. Er Exit her, hvis jeg handler noe der så har jo samtlig i barselgruppa det samme....

Skal ta meg en tur til Moss når jeg er på hytta neste gang. Shoppe shoppe he he

Skrevet

Jeg handlet på PO.P for første gang for noen uker siden (pga at vi ikke har butikken her i Molde) Jeg forelska meg helt i den butikken, synes prisene var helt ok, bare så innmari synd det ikke går ann å få bestilt de over nett =(

Skrevet

Synes det er verdt det når det gjelder basisklær som man bruker ofte. Der er de veldig holdbare i fasong og farge! Har t.o.m arvet po.p-leggings av en med 2 barn, og de er like fine etter ørten vasker! Ikke så dyre på basistingene heller, synes jeg. Har nettopp kjøpt en fleece-vindjakke der til snuppa nå, og det har jeg ikke funnet noe andre steder. Passer fint der vi bor ;-).

Enig i at man burde kunne bestille på nett!

Skrevet

Ja, det er vår butikk nummer en! :-) Vi elsker klærne derfra, både ifht design, farger og ikke minst kvalitet! Var på shopping der senest i går *fnis*

Skrevet

Min favorittbutikk. Utrolig ok kvalitet, og en bomullsgenser tåler 100 vask uten at den mister fasongen elle rmister trykket, som bla.a H&M klær gjerne gjør.

At de i tillegg har en del unisex tøy, synes jeg er bra. Er så lei prinsesse og superhelt skille mellom gutt og jente. De har sterke farger og gøyale trykk !

Skrevet

Elsker klærne derfra jeg og.

Eldstejenta har blant annet vindjakken derfra, den er så fin!

Og takket være Mayaya har også minitrubbel klær fra POP nå. ;)

Skrevet

Jeg elsker POP butikkene :o) Absolutt favoritt!

Helt enig i at man kan vaske klærene 1000 ganger uten at det blir utvasket eller stygt!

En annen ting er også at klærene er gode i str.

Et POP plagg dekker ihvertfall 2 str fra HM har jeg erfart så klærene varer lenger og da er det plutselig ikke så dyrt likevel synes jeg :)

Uansett ikke veldig dyrt, men litt dyrere enn HM og Lindex er det jo!

Er også veldig glad i fargene de har :o)

Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd vinterdressene derfra da? Kikket litt på de i butikken, og de så gode ut.

Litt dyre, men... =)

Skrevet

De er vel billigere enn Reimatec-dressene, er de ikke?

Synes de dressene likner litt på hverandre, myke og fine og lette å kle på selv.

Det eneste "minuset" for min del er at de ikke tåler tørketrommel og tørkeskap. Men så har jeg en liten grisunge som alltid er like sølete etter å ha lekt ute og da. Hehe. :)

Skrevet

Vi handler en del der. Synes de har en del fint. Er jo litt dyrere enn hm og kapphal og lindex. Men der synes jeg ikke det er så mye fint til vår som er snart 3 år. Kvaliteten er mye bdre synes jeg. Har de nettside også?

Skrevet

i fjor tror jeg det var, fikk vinterdressene derfra ganske nedslående testresultat, husker ikke om dette var i foreldre og barn eller hvor det var. Hadde nemlig tenkt å kjøpe dress derfra, men droppet det pga dette. Men det kommer vel en ny test snart, tenker jeg, så får vi se hvordan årets dresser ligger an.

Ellers har jeg vært fornøyd med klær derfra jeg også, men jeg synes de generelt er dyre - helt klart, selv om det såklart fins enda dyrere alternativer også.. Men vinterdressene deres har ikke vært det dyreste, da. De har ligget ok i pris når jeg har sett på dem tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...