Lykkekløver Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Vi har nettopp begynt med grøt til knøttet på 4,5 mnd. Gir han det om morgenen. Er det vanlig at de får mer energi da??? Plutselig så vil han jo ikke sove mer. Helt hyper i vogna.. Ser at han er trøtt, men helt hyper.. Og gulpen.. Den lukter så jævlig! Gir han risgrøt, vurderer å skifte merke, er det virkelig vanlig at det skal lukte sånn?
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Det kan lukte litt mer spyaktig, noe værre lukt enn det ville jeg nok ha fått hs til å sniffe på , sånn i tilfelle:) Kan være at magen hans protesterer litt på grøten, kanskje det hjelper med mais eller hirsegrøt i stedet? Noen får litt hard mage av risgrøten.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg har akkurat begynt å gi maisgrøt og det har gått veldig bra hittil. Det er vel bare til å prøve seg frem Har ikke merket noen stor forskjell på lukt, blander du med mm eller mme?
Lykkekløver Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg blander med mm. Kanskje jeg heller burde prøve å gi maisgrøt da, gulpen lukter bare så intenst vondt! Må jo være ubehagelig for Knøttet også å gulpe så vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå