Mamman til AM&JS Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Flere som skal dra nå de nærmeste dagene?? Ååå som vi gleder oss..har bare hatt 2 uker ferie tidligere i sommer.. Dette skal bli godt..:Mallorca, Alcudia..her kommer vi.. Sol og sommer..(forhåpentligvis!
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg pakker også!! To uker til Alicante, reiser i morgen. Litt små-stressa nå, ikke bare bare å pakke til fem. Ser ut som det er høst ute, er sååå klar for litt sol og varme. God tur til dere
cashewnøtta Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Vi drar på mandag! Til Spania. Blir så deilig!! Si fra hvis dere har noen geniale pakketips:)
Mamman til AM&JS Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Godt å høre det er flere som skal ut å reise.. Ingen spesielt gode pakketips jeg kommer på...eneste er at pakk ikke for mye klær...hehe.. Her må det bare begrense seg..vi er 5 stk..to voksne og 3 barn..så kan ikke ta med allverden... Husk solkrem, gode sko, solhatter og ikke minst kosmetikk..evt litt mat dere vet ungene spiser..vi skal ta med brunost..knekkerbrød...par pakker med pannekaker..(bor i leilighet) Etc..så nok å huske på!
Stjerne37 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Ååååå så heldige dere er...hyyyl..jeg vil også til varmere strøk.God reise alle sammen..
Trouble Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Åh, heldiggriser! *vil te syden nu vi å* Men får trøste oss med at vi har bestilt tur te neste år Da blir det Mallorca og Alcudia på oss å i 2 deilige uker! Mamma til A&M + Joakim: hvilket selskap reiser dere med og på hvilket hotell skal dere bo??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå