Milletrille Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Vi har ei tulle på snart 7 mnd, som krabber, reiser seg opp og går hvis vi holder henne... Så hun kommer mest sannsynlig til å gå før jul. Bare lurer på å kjøpe regndress/vinterdress som hun kan krabbe ute i. Blir jo kjedelig å være inne helt dagen, og hun er ikke så interessert i å sitte i vogna når hun er våken.. Kikket på noen på polarnopyret, de er jo ikke akkurat billige da men, fiiiine
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg var innom en Exit butikk i dag og der hadde de dresser. Vet ikke hvordan kvaliteten var, men de så deilige og varme ut. Lillafarger var det på de. Exit er jo et bra merke da, iallefall syntes jeg det.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg har en fleecedress som jeg kjøpte på cubus. Helt grei sånn for å bruke i vogna osv. Ikke var den altfor tykk heller slik at det går fint å ha bukse og jumper osv. innom. Tror den kosta 159 eller no.. hadde opp til str 74 der jeg kjøpte den i hvertfall.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 oi... nå så jeg at du ville ha en som kunne krabbe i osv.. den egner seg ikke til det da.blir fort våt da den ikke er så tykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå