Gå til innhold

hahaha.... er d rart vi ler???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det må jo være kødd.... Ingen oppfører seg sånn! Hun må jo gjøre det for å være morsom?? eller...?

Skrevet

vettu ka... d e faktisk ikke kødd... tror d eller ei... men hu har gitt/skal gi ut singel og tok d som et komplement at hun fikk 1 i terningskast. Dette fordi de gav henne terningskast før singelen var kommet ut.... stakkars dame altså...

Skrevet

hun hadde jo den jævligeste stemma ever!! Hørtes ut som ei kråke.... Uff, alt folk gjør for oppmerksomhet.

Slitsomt....

Skrevet

på reklamen på tv3 så ska hu da være med i robinson ekspedisjonen da.. og hun har heeelt lik stemme, trodde først den var tillaget men nei da... syntes nesten litt synd på disse "glamourmodellene" jeg... de skjønner jo ikke at vi ler AV dem.. he he...

Skrevet

Fyttigrisen.. Leste anmeldelsen her om dagen, trodde ikke det kunne være SÅ ille, men dette her er jo helt latterlig!! Hun kan jo ikke synge i det hele tatt.

Skrevet

Nei, men det er jo fordi hun er dum... Såpass dum som du må være for å lage en sånn musikkvideo med den grusomme stemmen.

Silikon inn - vett ut..

Skrevet

hahaha, hun høres ut som en drittunge på helium jo!

beviset på at alt som trengs for å selge nå for tiden er silikonpupper.

Haha, skal vi sammenligne dette med Pink Floyd-Shine on you crazy diamond? verste er vel at de fleste fjortissgutter hadde sagt at dette var best...

Skrevet

lurer på hvor mye helium de brukte for å lage den videoen der. Hmm, fikk en merkelig trang til å gå å sette på smurfe hits=P

Skrevet

gleder meg til melka kommer jeg så kan jeg også lage sånn film ha ha ha.... er sååå bra den delen i videoen når håret blafrer i vinden, eller er det kvistene vi kaller d,.. ha ha

Skrevet

Fjortissene syns nok dette ruler, og det er greit... Så kan de sitte der med *sov i ro* i ørene å stirre på puppene hennes mens vi andre hører musikk med kvalitet!!

Skrevet

hehehe =) ja jeg kan virkelig ikke forstå at de kaller dette musikk engang. teksten er håpløs, stemmen er håpløs, alt er håpløst med det der. Det ENESTE som selger er puppene hennes. og det er så jævlig tydelig!

hvor ble det av skikkelig musikk? hvor ble det av grateful dead, pink floyd, janis joplin, bob dylan, jefferson airplane? Tror de sluttet å lage skikkelig musikk på 90 tallet jeg. Eller, er fremdeles noen da men de har jo ingen hørt om (kan jo ikke selge noe som ikke spiller på sex, damer og penger vettu!!!)

Skrevet

For å ikke glemme Deep purple, Bruce Springsteen, Led Zeppelin, Nirvana, Uriah Heep m.f.

Skrevet

Originalen av Destiny's child er jo mye bedre da, men så er jo faktisk Beyonce ganske flink til å synge (er ikke noen stor fan av henne, men hun har pen stemme), iallfall i forhold til denne dama her. Tenk, Linni og Aqua-Lene i en duett! Hjelpe meg! Hun har jo og en grusomt lys stemme! Hehehe

Skrevet

Men nå skal det sies at det finnes brukbar, nyere musikk også... Nirvana er jo ikke så veldig gammelt, og guns n' roses er kanonbra... Radiohead har også noe bra...

Skrevet

haha... åsså slenger vi på Cyndi Lauper og lager en trio.... grøsse...

Skrevet

Hahaha, leste det dere har skrevet her før jeg så på, men enda så kan man ikke forklare det!! Ler så jeg griner alikevell!!

Dette må gå inn under definisjon på helium-stemme!! LOL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...