Gå til innhold

svak antydning til strek

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test i dag tidlig, har ikke vært helt i form denne uken. kan se antydning til strek, men kan jo være innbilning og. Tok en for to dager siden som var helt hvit. Hvordan tolke dette?

Tenkte jeg skulle ta en ny test i morra for å se, men blir sikkert ikke noe på den. Har brukt billigtetst i dag, strips, tenkte å prøve en CB test i morra.

Er jo litt tidlig da, men har vist tidlig de andre gangene og. er i så fall ca 3+2. Har merket ting tidlig før og, på formen, men problemet er jo at 3 av 4 svangerskap har vært utenfor livmoren. Vil heller at testen skal være negativ enn at jeg skal være gravid utenfor igjen.

Håper på det beste for meg og for dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv cg digital, da får du bedre svar. ikke test i måren om du testet i dag. alltid hoppe over en dag sånn hcg hormonene har tid til å bli formeret.

Skrevet

CG? får jeg kjøpt de på apoteket?

Takk for svar..

Skrevet

hehe sorry, CB sko eg skrive:)

Skrevet

bør vel kanskje stå over vin i morra da.. Har invitert familien min og familien til sambo på mat og vin. De får nok mistanke da tenker jeg.

Litt tidlig å si noe som helst ennå, vet jo ikke sikkert. Hva hadde dere gjort?

Skrevet

vis du fik en svak strek så bør du stå over. men du kan jo jukse me å ta eple jus oppi ei flaske:P hehe. eg har en test sjøl som eg vil bruke men eg gikk over 19 dager sist å fikk tanta så tør ikke å skuffe meg sjøl igjen

Skrevet

Tenkte kanskje at jeg skulle skylde på migrene, kan jo ikke blande migrenetabletter med alkohol... Tror jeg har sagt det før og uten at det var noe annen grunn enn migrene, så går sikkert bra.. men mamma vet at jeg har tatt ut spiralen, ble så dårlig av den, så tror nok hun skjønner det.. men kan jo bare nekte så lenge om ho spør...

Er redd det er utenfor livmoren igjen også, er litt dumt om alle vet om det om det går galt igjen..

Håper alt ordner seg for deg også. At det klaffer denne gangen. Er vondt om ikke alt går bra..

Skrevet

bare inne og titter på denne siden jeg;) men vil bare dele min erfaring med de.. nå når jeg ble gravid, tok også en sånn test fra billigtest, fikk også jeg en veldig svak strek. jeg så den rett og slett ikke før det hadde gått kanskje en time. men den ble sterkere og sterkere. og en sier jo at en strek er en strek, så jeg krysser fingene for deg. prøv en digital test, da får du sikkrere svar;)

Skrevet

de er jo ikke kjekt å lyge heller, men om du ikke vil si du mistet igjen, så er de vel best å prøve å sjule de så lenge de går. men ikke tenk så mye på å miste, for de gjør deg nok urolig å de gjør de nok verre og. eg har aldri vert gravid før men eg har nett i mai hatt en syste som sprakk å eg går å tenke på at den kanskje vokser å sprekke igjen. å de e pga legene ville ikke fjerne den. vett hvordan de er å gå å tenke over ting å får deg urolig.

Skrevet

da har jeg vært på apoteket og kjøpt en digital test. tar sikkert den på morran søndagen tror jeg. Sambo reiser igjen på søndag, så er litt greit å kunne ha noen å dele det med uansett resultat.

fint å ha noen å diskutere tingene med her, slik at jeg slipper å prate for mye med sambo om alt, da tror jeg han blir lei til slutt...

Takk for fine svar...

Krysser fingrene for alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...