Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 dette er sikkert et kjempetåpelig spørsmål, men spør alikevel jeg;) hva skal man med sånn pumpe, jeg skjønner hva den brukes til altså, men er det for og redusere brystspreng, eller for at far kan mate mens mor evt er borte eller.... kan noen være snille og fortelle meg!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 jeg har en sånn manuell håndpumpe fra avent. den første uka måtte jeg rett og slett pumpe fordi jeg hadde noe sinnsyk melkespreng. Måtte pumpe den puppen dattera mi ikke fikk av. Nå er hun bare 3,5uke, så har ikke rukket å bruke den noe mer. Når hun blir større vil jeg pumpe meg hvis jeg skal en liten tur bort, slik at hun kan få melka mi av flaske:) Noen bruker også pumpe melk i grøt. Hos de som feks skal ta litt vin eller alkohol bruker man pumpe for å kvitte seg m alkohol melka. Så flere grunner til å pumpe:) Du kan også bruke pumpe for å øke melkeprod... her var mine forslag
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 ooog du kan pumpe for å selge til sykehuset. (om du har veldig mye melk altså)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 tusen takk for svarene, nå skjønte jeg litt mer av dette;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå