Eva Britt Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg har fått plass på ABC, og har termin 19. januar.
CB-BabyBoy Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg skal også dit! Har vært der en gang på kontroll hos jm og skal vel tilbake om en måneds tid tror jeg Har ikke sett noe mer fordi folk drev jo å fødte når jeg kom dit, så skal ha omvisning neste gang. Liten realitycheck å møte fødende damer - skummelt det hehe. Har forøvrig termin 23 feb
Eva Britt Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Hei CB-Baby! Moro at det er flere som skal til ABC! Jeg var ABC'er på første også, nå er jeg gravid med nr to. Fikk ikke føde der sist pga overtid og måtte settes igang på føde B. Men all oppfølging og barseltiden var på ABC. Syntes det var veldig bra sist! Har fått samme jordmor nå, Ewa, det er litt trygt og greit. Hvem har du? Ellers skal jeg til første kontroll denne gang i september.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Hei Jenter ) Jeg har termin 27 desember og vi planlegger å føde på ABC. Godt å høre at man kan ha barseloppholdet på ABC selv om ikke fødselen nødvendigvis foregår der. Håper jeg unngår barselavdelingen, hadde det så fint på hotellet sist. Fødte i september 05 på føde B, men ble satt igang med hele den pakken som følger med på kjøpet. Men heldigvis kom det en fantastisk liten jente ut! Vi har oppfølging av Gro. Lyst krøllete hår, veldig omsorgsfull og erfaren - det liker jeg ) Lykke til, kommer til å tenke på dere hvis jeg støter på noen med store mager på ABC )
CB-BabyBoy Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg har da "fått" Eli! Hun ser ut som sorte mascara hahaha. Kortkort hår med glittergele, tegna på øyenbryn og øyenskygge (mørke blå) fra øyelokket og opp til strekene. Litt komisk egentlig, men hun var kjempekoselig. Hadde veldig respekt for at jeg har nåleangst og sånne ting. Fikk ikke møtt de andre siden det ble født på alle kanter sist gang Riktig så lykke til dere også, hadde jo vært moro om vi kunne følge hverandre fremover!
Eva Britt Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 Meget spesiell sminke, kan jeg være enig i. Men jeg tror hun er veldig flink! Hun var visst en av de som var med å starte ABC. Hadde fødsel-kurs med henne og ei til før jeg fødte sist. Og så hadde hun kveldsvakt en av dagene vi var på barsel. Veldig ok, men DEN sminka....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå