Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 men jeg finner ikke igjen det innlegget om hvilken olje man skulle bruke på strekkmerker... Sikkert jeg som ser meg blind på denne siden... Noen som kan hjelpe?
Mor til en stor og en liten Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Har nettopp begynt å få mine første strekkmerker og dette er andre svangerskap (fikk ingen under første), så jeg dro på Estetique igår og kjøpte en olje fra Clarins (Huile "Tonic") som visst skal være veldig bra for å gjøre strekkmerkene mindre synlige samt stramme opp huden. Kan også brukes etter graviditeten til å stramme opp mage, pupper etc.... Man kan jo ikke forhindre at strekkmerkene kommer eller forebygge så mye, men jeg har tro på at det hjelper å smøre for at de skal bli mindre synlige og at huden har godt av fuktigheten.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Ja.. men var et innlegg med ei som hadde brukt en olje som gjorde de hun allerede hadde fått mindre synlige, og de sluttet å utvikle seg.. Var noe sånn som mandelolje, eller et eller annet sånn..
Athina' Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Uff jaaaaa den skulle jeg skrive opp oxo, men det glemte jeg :-((( Hvis du finner ut av det, send meg en pm da Queenie :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Jepp. Det skal jeg gjøre.
la_strega Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 på www.myrra.no har de en veldig bra olje, mot strekkmerker ved graviditet! Ganske dyr, men syns det er vel verdt det! Brukte den sist grav. og fikk ingen strekkmerker på mage, glemte smøre pupper og lår, så der fikk jeg desverre litt merker.. menmen, sånt må man nesten regne med..
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Har hørt at Weleda svangerskapsolje skal være bra. Kjøpte den selv, men fikk plutselig baby fire dager etter, så vet ikke om den funka:) Ellers brukte jeg shea butter fra body shop, og har ikke fått et eneste strekkmerke. Men må sies at jeg slapp unna de to siste mnd også, så kan hende det spiller inn:)
line_n & sara Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 husker innlegget! d var mandelolje! selv bruker jeg weleda sin, siden den inneholder ekstrakter som gjør at oljen trenger lengre inn i huden! har ingen strekkmerker ennå, iallefall!
enpå3ogenpå1 Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 det var en tråd her for ikke så lenge siden, og det var Weleda svangerskapsolje. Jeg kjøpte meg den på onsdag og den er virkelig deilig. Vet jo ikke om den faktisk funker enda, men er jo lov å håpe. Mener den tråden var i helgen eller i begynnelsen av uka??
Athina' Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Nei jeg tror ikke det var den skjønner dere. jeg fant den tråden(ligger på side ca 32-35 dato 5 aug) Men det var en annen tråd som hette noe xxxxxx strekkmerker ca 5-6 august også(det var 2 tråder den dagen), og den var både for å redusere eksisterende og forhindre nye. Hmmmm sett meg bling på alle sidene jeg også. Skal også sjekke på 2.tri for det har vært snakk om det der også.
petite fleur Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Jeg husker også det innlegget, og det var mandelolje. Jeg var på apoteket og så etter noe, og de anbefalte også mandelolje. (også koster den bare 79)....
Athina' Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Ja stemmer det! Husker også det for hun hadde skrevet mandelolje litt feil så jeg lurte på hmmmm hvilke olje er det. Bra det finnes noen med god husk her inne, takker :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2007 Da husket jeg faktisk rett da.. tusen takk jenter!! Blir rett på apoteket på mandag for å kjøpe mandelolje.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 17. august 2007 #15 Skrevet 17. august 2007 Anbefaler Hvetekimolje (kjøpt på apoteket ca 120 kr). Brukten i første svangerskap, og fekk ingen strekkmerker. Har nettopp begynnt å bruke den i dette svangerskapet også (sjølv om eg bare er 6 veker på vei) Må vere tidlig ute med førebygginga =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå