Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå kjedelig ..pga glemte beltet da jeg stresset til legen.

Men,fikk bidratt med 750,- til statskassa da ;-)

Verste er at jeg aldri glemmer beltet ellers...jaja,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....ja staten vil vel ha litt de og!!!!

Det er kjett men vi er bare mennesker og kan feile....

Skrevet

Ja,det var så unødvendig kroner ut vinduet altså! ;-) Men glemmer det aldri igjen!

Skrevet

Velkommen i klubben,fikk også min FØRSTE bot,pga belte og jag som egentlig er så flink til og bruke det,er avhengig føler meg naken uten.

var pga vi kjørte 200 meter og stoppet i gjennom sentrum jeg var og hentet broskjyrer men forskjellige husting (vi bygger),så da vi hadde en plass igjen før vi skulle hjem så satt jeg nedlesset av broskjyrer og der sto de,arh så kjipt.

Hadde nettopp vært og fått pass til lillegutt og var så glad for at prisen hadde gått ned fra 790 kr til 270 kr,men da gikk det opp i opp..skal ikke skje igjen.

Skrevet

Ja vi har fått en sur p-bot engang. Var i ukjent by og parkerte og vi trodde det var likt på alle kommunale plasser at man betalte til kl 15...men den gang ei.Værste var at vi forlot bilen kl 16.55 og bota fikk vi (ifølge lappen) 16.58 og det var betaling til 17.00.

Det ble dyre 5minutter.

Skrevet

huff da vennen;( det er sure penger det! så de sto der jeg, når jeg kjørte poden i parken i dag, så jeg slapp gudskjelov unna... gikk alt greit i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...